// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۸

تریلر جدید بازی موبایل Marvel Battle Lines در کامیک کان به نمایش در آمد

کمپانی‌های مارول و نکسون در جریان رویداد کمیک کان 2018 سن دیگو تریلر جدیدی از بازی موبایل Marvel Battle Lines را به نمایش گذاشتند.

کمپانی Nexon (نکسون) که در سال ۱۹۹۴ در کشور کره جنوبی تاسیس شده است و در ساخت بازی‌های انلاین پی سی و موبایل تخصص دارد، به‌واسطه بازی‌های Titanfall: Assault ،LawBreakers و Hyper Universe شناخته می‌شود. تازه ترین محصول این کمپانی که با همکاری کمپانی مارول ساخته شده است، بازی موبایل Marvel Battle Lines است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در رویداد San Diego Comic-Con 2018 تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است. 

تریلر جدید بازی موبایل Marvel Battle Lines بیشتر از آنکه روی نشان دادن بخش‌های مختلف و گیم‌پلی بازی مذکور تمرکز داشته باشد، به نمایش یک نبرد خیابانی و معرفی اجمالی تعدادی از شخصیت‌های موجود در بازی می‌پردازد. تنها در ثانیه‌های انتهایی تریلر است که می‌توانید سبک و سیاق گیم پلی را مشاهده کنید. تریلر منتشر شده بازی Marvel Battle Lines در رویداد کامیک کان سن دیگو 2018 در زیر قابل تماشا است:

دانلود از آپارات

در بازی موبایل Marvel Battle Lines می‌توانید از بین بیش از ۲۰۰ شخصیت مثبت و منفی و کارت‌های مختلف با عملکرد‌های متفاوت، دسته کارت مورد‌نظر خود را با ۱۲ کارت بسازید. این بازی کارتی در محیطی که به صورت سه در چهار جدول‌بندی شده، انجام می‌شود و بازیکنان با قرار دادن کارت‌های خود در آن، ضربه‌های ترکیبی به حریف وارد می‌کنند. در ابتدای هر نوبت، تعداد چهار کارت در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که می‌توانند آن‌ها را تغییر دهند یا برای کاهش سطح سلامتی حریف و در نهایت پیروزی از آن‌ها بهره ببرند.

بازی موبایل Marvel Battle Lines علاوه بر حالت PvP، دارای بخش کمپین تک‌نفره با داستانی جدید، نوشته شده توسط الکس ایروین است. همچنین دیگر رویداد‌های تک‌نفره مختلفی به مرور زمان به بازی اضافه خواهند شد که در قالب آن‌ها تعدادی از داستان‌های کلاسیک کمیک‌های کمپانی مارول باری دیگر روایت می‌شوند. تعدادی از کارت‌های بازی موبایل Marvel Battle Lines در زیر قابل مشاهده هستند:

با پیش ثبت نام بازی موبایل Marvel Battle Lines که در سال جاری منتشر خواهد شد، در کنار دریافت کارت اختصاصی شخصیت دکتر استرنج، به شما پنج هزار طلای درون بازی تعلق می‌گیرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده