// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

تریلر نیمه دوم فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead منتشر شد

تریلر جدید سریال Fear the Walking Dead نشان می‌دهد که فضای تاریک این مجموعه همچنان در ادامه فصل چهارم نیز پابرجا خواهد بود.

فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead که پخش نیمه اول آن از ۲۶ فروردین امسال آغاز شده بود، سرنوشت تراژیک و افسرده‌کننده‌ای را برای کاراکترها رقم زد و حالا طرفداران سردرگم هستند که آیا در نیمه دوم این فصل هم همین روند ادامه پیدا خواهد کرد یا اینکه اوضاع برای شخصیت‌های سریال تغییر می‌کند.

به همین بهانه، شبکه AMC در جریان رویداد کامیک کان 2018، تریلر کوتاهی از نیمه دوم فصل چهارم Fear the Walking Dead منتشر کرد. با اینکه این تریلر اطلاعات زیادی در رابطه با دنباله داستان سریال ارائه نمی‌کند، اما به خوبی مشخص است که فضای تاریک و خفه‌کننده سریال کماکان حفظ شده است. تریلر با نگاه‌های معنی‌دار شخصیت‌های سریال از جمله مورگان شروع می‌شود و با کشته شدن ماهرانه دو زامبی به دست آلیشیا به پایان می‌رسد.

دانلود از آپارات

هشدار: ادامه متن بخشی از داستان سریال را لو می‌دهد

.

.

همانطور که می‌دانید، فصل چهارم از مردگان متحرک بترسید اولین فصل از این مجموعه به حساب می‌آید که یکی از کاراکترهای سریال The Walking Dead نیز در آن حضور پیدا کرده است. مورگان اولین کراس اور میان این دو مجموعه محسوب می‌شود و آن‌طور که شبکه AMC اعلام کرده است، در ادامه شاهد کراس اورهای بیشتری هم خواهیم بود. نکته دیگر در مورد سریال، خطوط زمانی مختلف آن بود که به نظر می‌رسد به عنوان توضیحی برای مرگ شخصیت‌ها در این فصل استفاده شده بود و حالا احتمال می‌رود که از این پس، این فرمت از سوی AMC برای ادامه سریال کنار گذاشته شود؛ هرچند که هنوز نمی‌توان با قاطعیت در این باره سخن گفت. نگرانی دیگر، شاید مربوط به مرگ دو شخصیت نیک و مدیسن باشد که می‌تواند تغییر ناگهانی بزرگی در روند سریال ایجاد کند، اما با این حال، هنوز هم نویسندگان موضوعات مختلف زیادی برای دنبال کردن در دسترس دارند.

نیمه دوم فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead از تاریخ ۲۱ مرداد از شبکه AMC پخش خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده