نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۶

تریلر جدید سریال Mayans MC، اسپین آف سریال Sons of Anarchy منتشر شد

در جریان پنل شبکه FX در کامیک کان سن دیگو، تریلر جدیدی از اسپین آف سریال Sons of Anarchy یعنی سریال Mayans MC منتشر شد.

شبکه تلویزیونی FX در نمایشکاه کامیک کان سن دیگو میزبان یک پنل اختصاصی برای سریال Mayans MC، اسپین آف سریال Sons of Anarchy است. در جریان این پنل، شبکه تلویزیونی FX قسمت‌های تازه‌ای از این درام موتورسواری مورد انتظار را در قالب یک تریلر به هواداران نشان داد. این تریلر همچنین بازیگران و لوکیشن‌های تازه‌ای از سریال را به نمایش می‌گذارد.

سریال Mayans MC از لحاظ داستانی بعد از اتفاقات زندگی جکسون تلر (با بازی چارلی هانام) در سریال Sons of Anarchy جریان دارد. این سریال در مرز مکزیک و کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و درباره داستان زندگی ازیکیل ریس (به اختصار EZ) با بازی JD Pardo است. ازیکیل یک مجرم تازه از زندان آزاد شده است که تلاش می‌کند یک هویت قانون شکنانه تازه برای خودش دست و پا کند. او در شهری به جست و جوی این هویت می‌پردازد که زمانی در دوران کودکی‌اش در آنجا رسیدن به رویای امریکایی را در سر می‌پروراند. ازیکیل به عنوان یک تازه‌کار به باشگاه موتورسواری Mayans MC که رقیب باشگاه Sons of Anarchy محسوب می‌شود، می‌پیوندد. از دیگر بازیگران سریال می‌توان به ادوارد جیمز اولموس، سارا بولگر، کلیتون کاردناس، ریچارد کابرال، مایکل لربی، رائول تروهیلو، آنتونیو هارامیو و کارلا براتا اشاره کرد.

سریال Mayans Mc توسط کورت ساتر، خالق سریال Sons of Anarchy که قرار است بازهم در مقام تهیه کننده اجرایی قرار بگیرد ساخته می‌شود. البته الگین جیمز نیز به‌صورت مشترک دیگر سازنده این سریال است. دو قسمت اول سریال Mayans MC توسط نوربرتو باربا کارگردانی شده‌اند. فصل اول سریال Mayans MC از چهارم سپتامبر (سه‌شنبه، سیزدهم شهریور) از شبکه FX آغاز به پخش خواهد کرد. فصل اول این سریال ۱۰ قسمت خواهد داشت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده