نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

اولین تریلر فیلم Goosebumps: Haunted Halloween منتشر شد

شرکت سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Goosebumps: Haunted Halloween (مور مور: هالووین تسخیر شده) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Goosebumps: Haunted Halloween را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی فیلم Goosebumps 2 (مور مور 2) هستیم که در این قسمت قرار نیست شاهد بازگشت شخصیت‌های قسمت اول باشیم. بخشی از این تریلر و خانه تسخیر شده شباهت زیادی به خانه تسخیر شده در فیلم It (آن) دارد و در این تریلر شاهد آن هستیم که شخصیت عروسک اسلپی در حال فراخواندن موجودات دنیای آر ال استاین به دنیای واقعی است و حال به نظر می‌رسد که شخصیت‌های اصلی داستان باید او را به نحوی متوقف کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جک بلک (برای صداپیشگی اسلپی)، کن جیونگ، وندی مک‌لندن کاوی، کریس پارنل، مدیسون آیزمن، بن اوبرایان، کالیل هریس و جرمی ری تیلور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Goosebumps: Haunted Halloween حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، سونی پیکچرز اولین پوستر رسمی فیلم Goosebumps: Haunted Halloween را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Goosebumps: Haunted Halloween Poster

اری سندل، کارگردان فیلم The Duff، کارگردانی فیلم Goosebumps: Haunted Halloween را بر عهده داشته است. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند فیلم اول، بر عهده دارن لمکه، نویسنده انیمیشن Turbo (توربو) و فیلم Jack the Giant Killer (جک غول‌کش)، بوده است. فیلم Goosebumps (مور مور) در اکتبر سال ۲۰۱۵ به روی پرده رفت و با نقدهای متوسط منتقدان روبه‌رو شد. اما این فیلم در گیشه عملکرد نسبتا موفقی داشته است و طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Goosebumps موفق به فروشی معادل ۸۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان شده است. 

فیلم Goosebumps: Haunted Halloween قرار است در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده