نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵

تریلر و ویدیوی جدیدی از فیلم Christopher Robin منتشر شد

شرکت والت دیزنی تریلر و ویدیوی جدیدی از فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی تریلر و ویدیوی جدیدی از فیلم Christopher Robin را منتشر کرده است. در تریلر جدید این فیلم شاهد تصاویر جدید بسیاری هستیم و بیشتر با اتفاقات این فیلم آشنا می‌شویم. همچنین دیزنی ویدیوی دیگری از این فیلم لایو اکشن را منتشر کرده است که در آن عوامل فیلم در مورد کریستوفر رابین و وینی د پو و تاثیری که این شخصیت‌ها و مجموعه روی زندگی آن‌ها، خانواده و دیگر افراد جامعه گذاشته، صحبت می‌کنند و همچنین این ویدیو نیز دارای تصاویر جدیدی از فیلم است. اسفند سال گذشته، والت دیزنی اولین تیزر تریلر فیلم Christopher Robin را منتشر کرد. همچنین در ماه گذشته، اولین تریلر رسمی فیلم کریستوفر رابین منتشر شد. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

فیلم Christopher Robin داستان بزرگسالی شخصیت کریستوفر رابین با بازی ایوان مک‌گرگور را روایت می‌کند که دیگر شادی گذشته را ندارد و تمام تخیلات خود را از دست داده است. وینی د پو و دیگر شخصیت‌های مجموعه و دنیای The Hundred Acre Wood به دنبال یافتن کریستوفر رابین و کمک به او هستند و تصمیم دارند تا به او سحر و جادوی محل زندگی خود را یادآوری کنند. کارگردانی فیلم Christopher Robin بر عهده مارک فورستر، کارگردان فیلم World War Z (جنگ جهانی زد)، بوده است. توماس مک‌کارتی، الکس راس پری و آلیسون شرودر نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. 

ایوان مک‌ گرگور در نقش کریستوفر رابین، هایلی اتول در نقش اولین رابین، برونته کارمایکل در نقش مدلین رابین و مارک گیتیس در نقش کیت وینسلو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Christopher Robin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جیم کامینگز در نقش وینی د پو، کریس اودوود در نقش تایگر، نیک محمد در نقش پیگلت، براد گارنت در نقش ایور، توبی جونز در نقش جغد، سوفی اوکوندو در نقش کانگا، پیتر کاپالدی در نقش خرگوش و وایات هال در نقش روو، نیز صداپیشگی شخصیت‌های این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Christopher Robin برای اکران در تاریخ ۳ آگوست امسال (۱۲ مرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده