نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

تریلر جدیدی از بازی AI: The Somnium Files منتشر شد

استودیو اسپایک چون‌سافت در جریان همایش Anime Expo تریلر جدیدی را از بازی بعدی خالق Zero Escape که AI: The Somnium Files نام دارد، منتشر کرد.

کوتارو اوچیکوشی با انتشار بازی Zero Time Dilemma در سال ۲۰۱۶ پرونده سه‌گانه Zero Escape را بست و پس از آن به ساخت بازی جدیدی با اسم رمز Project: Psynce مشغول شد که در مراسم GDC 2017 شاهد معرفی آن بودیم. از آن زمان این بازی در سکوت خبری فرو رفت تا اینکه استودیو اسپایک چون سافت در همایش Anime Expo هفته جاری تریلر کوتاهی را از این بازی که با نام AI: The Somnium Files شناخته می‌شود، منتشر کرد. این تریلر کوتاه اطلاعات زیادی را از بازی AI: The Somnium Files در اختیار نمی‌گذارد، اما بر اساس آن می‌توان گفت که در این بازی شاهد کارآگاهی با نام کِنامی دِیت هستیم که در کشور ژاپن به حل پرونده‌های اسرارآمیز می‌پردازد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

یوسوکه کوزاکی طراحی کاراکترهای این بازی را بر عهده دارد که قطعا خبر خوبی برای آن دسته از بازیکنانی است که بازی‌هایی نظیر بازی No More Heroes و بازی Fire Emblem Awakening را تجربه کرده‌اند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی AI: The Somnium Files در دست نیست، اما با این حال می‌دانیم که این بازی در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. تا زمان عرضه این بازی شما می‌توانید به تجربه سه‌گانه Zero Escape بپردازید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده