نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

تاریخ پخش فصل دوم سریال Ozark اعلام شد

شبکه استریم محبوب نتفلیکس با انتشار تریلری تاریخ پخش فصل دوم سریال اوزارک (Ozark) با بازی جیسون بیتمن، را تایید و اعلام کرد.

مرداد سال گذشته بود که شبکه نت فلیکس با انتشار تیزری کوتاه سریال Ozark را رسما برای فصل دوم تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال اوزارک تایید و اعلام شده است. شبکه نتفلیکس با انتشار تریلری کوتاه اعلام کرد که فصل دوم سریال Ozark در تاریخ ۳۱ آگوست امسال (۹ شهریور) از این شبکه استریم منتشر خواهد شد. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این سریال هستیم که بخش زیادی از آن روی مارتی بیرد با بازی جیسون بیتمن و خانواده‌اش تمرکز دارد. به‌نظر می‌رسد که فصل دوم این سریال قرار است بسیار تاریک‌تر از فصل اول آن باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین نتفلیکس اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال Ozark را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Ozark Season 2

سریال Ozark داستان خانواده مارتی بیرد را روایت می‌کند. بیرد یک مشاور سرمایه‌گذاری است که در شهر شیکاگو زندگی می‌کند. در سال ۲۰۰۷ او و همکار تجاری‌اش شروع به پول‌شویی برای کارتل مواد مخدر مکزیک می‌کنند، اما پس از به مشکل خوردن برنامه پول‌شویی برای کارتل مواد مخدر، مارتی به سرعت خانواده‌اش را از حومه شیکاگو به محلی برای تفریحات تابستانی در اوزارکس میزوری منتقل می‌کند و باید بدهی‌اش را به رئیس کارتل بپردازد. حال در فصل دوم این سریال مورد انتظار شاهد ادامه این داستان هستیم که مارتی بیرد و خانواده‌اش به زندگی خود در زیر سایه تاریک و مرگبار کارتل مواد مخدر ادامه می‌دهند. 

همانطور که خانواده بیرد در حال حل و فصل مشکلات خود هستند، هل پیرس وکلای بی‌رحم خود را به شهر می‌فرستد تا چیزهایی را عوض کنند. مارتی و وندی تلاش می‌کنند تا منافع خانوادگی خود را در میان خطرات ناگهانی حفظ کنند. روث لنگمور، کسی که پدرش کید از زندان آزاد شده است، به دنبال سهم بیشتری است و حال بیردها خیلی زود باید راه حلی را پیدا کنند و از این مکان خارج شوند. جیسون بیتمن، لورا لینی، سوفیا هابلیتس، اسکایلر گریتنر، جولیا گارنر، جوردانا اسپیرو، جیسون باتلر هارنر، اسای مورالس، پیتر مولان و لیسا امری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Ozark حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کار ساخت این سریال بر عهده بیل دوبو و مارک ویلیامز بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده