// شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

تماشا کنید: اولین تریلر رسمی فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice

بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره طرفداران شخصیت‌های کمیک بتمن و سوپرمن می‌توانند اولین رویارویی سینمایی این دو ابرقهرمان را در تریلر رسمی فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» مشاهده کنند. با زومجی همراه باشید.
پس از سه گانه‌ی پرافتخار و دوست داشتنی شوالیه تاریکی به کارگردانی کریستفر نولان، بسیاری از هواداران شخصیت بتمن نگران آینده‌ی این کاراکتر بدون حضور کریستین بیل شدند. در هر صورت، حالا جای او را بن افلک که یکی از بازیگران مطرح هالییودی است، گرفته و در اقتباس سینمایی دیگر از این شخصیت، او را در مقابل سوپرمن با بازی هنری کیویل خواهیم دید. در حالی که قرار نبود تریلر فیلم بتمن علیه سوپرمن فعلا به صورت اینترنتی منتشر شود، اما لو رفتن نسخه‌های عمدتا بی کیفیت از آن، کمپانی وارنر را مجاب کرد تا تریلر را به صورت عمومی هم منتشر کند. صحبت را کوتاه می‌کنیم و شما را به تماشای اولین تریلر رسمی فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو

فیلم سینمایی Batman v Superman : Dawn of Justice ادامه‌ی مستقیمی بر فیلم Man of Steel با هنرمندی هنری کیویل در نقش کلارک کنت/سوپرمن خواهد بود که این‌بار بازیگرانی هم‌چون بن افلاک در نقش بروس وین/ بتمن٬ گَل گِدوت در نقش شاهزاده دیانا/واندر ومن٬ جِسی ایسِنبِرگ در نقش لکس لوثر٬ جرمی آیرونس در نقش آلفرد و هالی هانتر در نقش جدیدی که در این فیلم شکل گرفته، ایفای نقش می‌کنند. چندی از بازیگران دیگری که در Man of Steel حضور داشتند مانند امی آدامز٬ لاورنس فیش‌بورن و دیانا لین در نقش‌های خود به فیلم جدید باز خواهند گشت.

این فیلم نوشته‌ای از کریس تریو و دیوید اس است.گویر فیلم نامه‌نویسی را برعهده گرفته و زاک اسنایدر کارگردانی این قسمت را همانند فیلم قبل برعهده دارد.

Batman v Superman : Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارچ ۲۰۱۶ در امریکا اکران خواهد شد.

منبع: Youtube


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده