نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۱

تماشا کنید: بازی Guitar Hero Live به صورت رسمی معرفی شد

پس از شایعات و خبرهای زیادی که در این چندوقت اخیر در رابطه با نسخه جدید بازی Guitar Hero منتشر شد، سرانجام کمپانی اکتیویژن پا پیش گذاشت و به صورت رسمی از بازی Guitar Hero Live، جدیدترین نسخه از این سری پرداخت. با زومجی، ویدیو معرفی و اطلاعاتی از Guitar Hero Live همراه باشید.
اکتیویژن اعلام کرد نسخه جدید سری بازی‌های Guitar Hero پاییز سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و Wii U عرضه خواهد شد. Guitar Hero Live با عرضه خود قرار است بسیاری از خاطرات قدیمی به همراه محتویات جدید را برای شما به ارمغان آورد و باری دیگر شما را دعوت به نواختن موسیقی خوش‌صدای راک کند. Guitar Hero Live قرار است با قیمت ۹۹.۹۹ دلار عرضه شود. زمانی که بازی را خریداری کنید، علاوه بر دریافت یک کپی از بازی، یک کنترلر جدید را هم دریافت خواهید کرد. این کنترلر جدید شامل دو سیم و سه دکمه اضافی نسبت به نمونه‌های قبلی است. اکتیویژن همچنین تایید کرد چند هنرمند معروف قرار است در این بازی حضور پیدا کنند. از این هنرمندان و گرو‌ها می‌توان به The Black Keys, Ed Sheeran, Fall Out Boy, My Chemical Romance, The Rolling Stones, Skrillex, The Lumineers, The Killers, Blitz Kids, Green Day و بیشتر اشاره کرد. در ویدیوی رونمایی بازی که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید، می‌توانید اجرای برخی از موسیقی‌های قدیمی بازی با استفاده از ابزار جدید را مشاهده کنید. یکی از خصوصیات جدیدی که به این نسخه اضافه شده، دید اول‌شخص است. کاربران با استفاده از این خصوصیت می‌توانند به معنای واقعی کنترل استیج را دردست بگیرند و شاهد عکس‌العمل تماشاچیان در زمان اجرای خود باشند.
تصویری از گیتار جدید طراحی شده برای نسخه جدید سری گیتار هیرو تصویری از گیتار جدید طراحی شده برای نسخه جدید سری گیتار هیرو
Guitar Hero Live همچنین شامل یک خصوصیت جدید با نام Guitar Hero TV است. با استفاده از این بخش بازیکنان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته لیست موسیقی‌های متنوع را دریافت کنند و درکنار موزیک ویدیوهای بزرگ، به نواختن موسیقی بپردازند. Guitar Hero TV همچنین شامل بخش چندنفره رقابتی است که دستاوردهای بازیکنان را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کند.. در ادامه با یکدیگر به مشاهده و دانلود ویدیو معرفی بسیار زیبای Guitar Hero Live می‌پردازیم:

 دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

Guitar Hero Live در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و Wii U در دست تولید قرار دارد و پاییز سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های ذکرشده عرضه خواهد شد. درانتها می‌توانید تصاویری که از بازی و کنترلر جدید آن منتشر شده است را هم مشاهده و نظرات خود را در رابطه با این معرفی، ویدیو بازی و اولین تصاویر درمیان بگذارید:منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده