نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

تریلر و پوستر جدیدی از سریال Tom Clancy’s Jack Ryan منتشر شد

شبکه آمازون پوستر و تریلر جدیدی از سریال Tom Clancy’s Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون پرایم پوستر و تریلر جدیدی از سریال Tom Clancy's Jack Ryan را منتشر کرده است. در تریلر جدید این سریال، شاهد تصاویر جدیدی از این سریال مورد انتظار هستیم و بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در فصل اول سریال Jack Ryan مشاهده کنیم آشنا می‌شویم. جان کرازینسکی نقش شخصیت جک رایان را در این سریال بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ماه گذشته، آمازون سریال Tom Clancy’s Jack Ryan را برای فصل دوم تمدید کرد. فصل دوم این سریال قرار است ادامه داستان جک رایان را که یک تحلیلگر سازمان CIA است، روایت کند که باید با نیروهایی که تصمیم دارند تا یک دولت دموکراتیک در آمریکای جنوبی را تضعیف و سرنگون کنند، مقابله کند. فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Jack Ryan از تابستان امسال آغاز خواهد شد. همچنین آمازون پوستر جدیدی از سریال جک رایان را منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Tom Clancy’s Jack Ryan Poster

فصل اول سریال Jack Ryan داستان شخصیت جک رایان، یکی از ماموران و تحلیلگران سازمان CIA، را روایت می‌کند که برای اولین‌بار به یک ماموریت میدانی بسیار خطرناک فرستاده می‌شود. در این ماموریت، شخصیت اصلی این سریال می‌تواند الگویی را در ارتباط با حملات تروریست‌ها کشف کند. همین موضوع باعث می‌شود که او وارد بازی خطرناکی شود و خود را در معرض توجه گونه جدیدی از جامعه بزرگ تروریست‌ها ببیند. آنها بعد از مدتی متوجه می‌شوند که این گونه جدید می‌تواند تهدید بسیار بزرگی باشد که حتی قدرت تخریب سرتاسر دنیا را هم دارد. 

فصل اول سریال Tom Clancy’s Jack Ryan در ۸ قسمت تولید شده و قرار است در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۸ (۹ شهریور ۱۳۹۷) از آمازون پرایم منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده