نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

دو ویدیو جدید از انیمیشن Incredibles 2 منتشر شد

به‌تازگی والت دیزنی و پیکسار ۲ ویدیو جدید از انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) را منتشر کرده‌اند.

هفته گذشته بود که شرکت انیمیشن‌سازی پیکسار و والت دیزنی اولین ویدیو رسمی انیمیشن Incredibles 2 را منتشر کردند. در این ویدیو شاهد مبارزه قهرمانان فیلم با شخصیت شرور و منفی آندرماینر هستیم. این صحنه در واقع در دقایق ابتدایی این انیمیشن مورد انتظار تابستان امسال جریان دارد که طبق گفته پیکسار، انیمیشن Incredibles 2 تنها دقایق کوتاهی پس از پایان انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ۲ ویدیو جدید از انیمیشن Incredibles 2 منتشر شده است. تمرکز ویدیو اول روی شخصیت جک جک است؛ پس از اینکه باب پار با صداپیشگی کریگ تی. نلسن، تلویزیون را که مادر جک‌جک را داشت پخش می‌کرد، خاموش می‌کند و پس از آن جک‌جک ناپدید می‌شود، حال آقای شگفت‌انگیز که خیلی وقت است نخوابیده، قصد دارد تا با دادن شیرینی کوکی جک‌جک را پیدا کند. در این ویدیو شاهد حضور فروزون با صداپیشگی ساموئل ال جکسون، ویلوت پار با صداپیشگی سارا واول و دش پار با صداپیشگی هاک میلنر نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در ویدیو دوم شخصیت الاستیگرل (هلن پار) با صداپیشگی هالی هانتر، را مشاهده می‌کنیم که شغل جدیدش به‌عنوان یک ابرقهرمان قانونی را قبول کرده و اکنون لباس جدیدی را نیز بر تن کرده است. او به‌همراه آقای شگفت‌انگیز و جک‌جک در پارکینگ خانه جدیدشان حضور دارد و قصد دارد تا با سوار شدن روی موتور پیشرفته‌ای که رئیس جدیدش برای او تدارک دیده، سرکار برود. با این حال، آقای شگفت‌انگیز قرار است در خانه بماند و از بچه‌ها نگه‌داری کند. طبق تریلرها، وینستون دور با صداپیشگی باب ادنکیرک، گفت که او تنها به الاستیگرل نیاز دارد و بدین ترتیب باعث بازنشستگی اجباری آقای شگفت‌انگیز و نگه‌داری از بچه‌ها در خانه‌ توسط او شده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Incredibles 2 به کارگردانی برد برد، برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن امسال (۲۵ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. واکنش‌های اولیه این انیمیشن نیز منتشر شده که بسیار مثبت بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده