نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

تریلر جدید انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse منتشر شد

شرکت سونی پیکچرز دومین و جدیدترین تریلر انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را منتشر کرده است.

آذر سال گذشته بود که شرکت سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین و جدیدترین تریلر انیمیشن Spider-Man‌ (مرد عنکبوتی) منتشر شده است. در این تریلر که در واقع اولین تریلر رسمی این انیمیشن سینمایی است و تمرکز آن قرار است روی شخصیت مایلز مورالز باشد، شاهد تصاویر جدید بیشتری هستیم و بیشتر با دنیای عنکبوتی این انیمیشن آشنا می‌شویم. علاوه بر مایلز مورالز و خانواده‌اش، شخصیت مرد عنکبوتی که سن بالاتری را نسبت به مورالز دارد، نیز کاملا معرفی می‌شود که در ادامه او وظیفه آموزش مورالز برای تبدیل شدن او به مرد عنکبوتی را بر عهده می‌گیرد. علاوه بر تصاویر گرافیکی و کمیکی جذاب، در پایان تریلر شاهد یک غافلگیری بزرگ هستیم که در آن شخصیت گوئن استیسی که به اسپایدر-گوئن تبدیل شده است، ظاهر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse بر عهده باب پرشچتی و پیتر رمزی خواهد بود. فیل لرد و کریستوفر میلر که سابقه نویسندگی و کارگردانی انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) را در کارنامه دارند، وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. علاوه بر این، سونی پیکچرز اولین پوستر رسمی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را نیز منتشر کرده است که تنها در آن شخصیت مایلز مورالز حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Into the Spider-Verse Poster

همچنین سونی پیکچرز فهرست رسمی صداپیشگان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را تایید و اعلام کرده است. پیش از این، حضور شمیک مور در نقش مایلز مورالز ملقب به مرد عنکبوتی، لیو شرایبر در نقش ویلسون فیسک (کینگ‌پین)، ماهرشالا علی در نقش آرون دیویس (عموی مایلز و پراولر) و برایان تیری هنری در نقش جفرسون دیویس (پدر مایلز)، تایید شده بود. جیک جانسون در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، لورین ولز در نقش ریو مورالز (مادر مایلز) و لی‌لی تاملین در نقش زن عمو می، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن مرد عنکبوتی حضور دارند. همچنین شخصیت گرین گابلین نیز در این انیمیشن حضور خواهد داشت که صداپیشه این شخصیت هنوز معرفی نشده است.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده