نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

تاریخ پخش فصل ششم سریال Orange is the New Black اعلام شد

به‌تازگی شبکه‌ی Netflix با انتشار تیزری کوتاه از فصل ششم Orange is the New Black، تاریخ پخش این فصل از سریال را اعلام کرده است.

امروز شبکه‌ی Netflix اعلام کرد که زندانیان لیچفیلد یک‌بار دیگر و با پخش فصل ششم سریال Orange is the New Black در تاریخ ۵ مرداد به خانه‌های هواداران بازخواهند گشت. در طول تیزر کوتاهی که همزمان با اعلام این خبر در اینترنت منتشر شده است، شخصیت پایپر چپمن با بازی تیلور شیلینگ (Taylor Schilling) هشدار می‌دهد که «این دنیای کاملا جدید است»؛ به‌گونه‌ای که پیامد‌های تصمیمات گرفته‌شده در فصل پیشین سریال نیز خود را به‌خوبی نشان خواهند داد.

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات

این پاراگراف بخش‌هایی از فصل پنجم سریال Orange is the New Black را فاش می‌کند

.

.

.

در فصل پنجم این سریال، شورشی که به واسطه‌ی مرگ پووسی در زندان اتفاق افتاده بود به‌سرعت گسترش پیدا کرد و زندانیان کنترل بخش‌های مختلف زندان را در دست گرفتند. اما همین احساس قدرت باعث به‌وجود آمدن هرج و مرج در راهرو‌های لیچفیلد شد و اوضاع به‌گونه‌ای پیش رفت که رویداد‌های پیش آمده در این شورش سه‌روزه که با هدف رهایی، ثبات و به‌دست آوردن احترام انجام شده بود زندگی زندانیان را برای همیشه دچار دگرگونی کرد. دیگر همه چیز با پیروزی‌ها و منافع شخصی پیوند خورده بود و اکنون با جدا شدن زندانیان از یک‌دیگر و انتقال‌ آن‌ها به زندان‌های مجزا، پیامد‌های تازه و سنگینی انتظار آن‌ها را می‌کشد.

 

پایان خطر اسپویل

 

تابه‌حال جزییات بسیار اندکی از فصل ششم سریال Orange is the New Black در اختیار هواداران قرار گرفته است اما با توجه به چند پست توییتر منتشر شده از بازیگرانی همچون لارا پرپون (در نقش الکس واس) و دانیل بروکس (در نقش تاشا جفرسون) می‌توان نتیجه گرفت که تولید و فیلم‌برداری این فصل از سریال در اواسط ماه فوریه (اواخر بهمن) به پایان رسیده است.

Orange is the new Black Tweet

به‌نظر شما فصل ششم این سریال چگونه‌ پیش خواهد رفت و در نهایت چه سرنوشتی انتظار زندانیان لیچفیلد را می‌کشد؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

 


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده