نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر جدیدی از بازی Divinity: Original Sin 2: Definitive Edition منتشر شد

کمپانی باندای نامکو تریلر کوتاه اما هیجان‌انگیزی به مناسبت انتشار نسخه Definitive Edition بازی Divinity: Original Sin 2 به صورت دسترسی زودهنگام برای کاربران ایکس‌باکس وان منتشر کرد.

بازی نقش آفرینی Divinity: Original Sin 2 سال گذشته عرضه شد و به لطف گیم‌پلی درگیرکننده و ارائه تجربه کوآپ لذت‌بخش نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کرد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران کنسول ایکس باکس وان از حالا می‌توانند به واسطه سیستم Xbox Game Preview به تجربه نسخه Definitive Edition بازی Divinity: Original Sin 2 بپردازند.

کمپانی باندای نامکو نیز تریلر کوتاه اما هیجان‌انگیزی را منتشر کرده است که از انتشار نسخه Definitive Edition به صورت دسترسی زودهنگام برای کنسول Xbox One خبر می‌دهد. این نسخه امکان تجربه سه ساعت ابتدایی بازی را پیش از انتشار نسخه کامل در تابستان سال جاری برای بازیکنان فراهم می‌کند.

نسخه Definitive Edition نه‌تنها امکان تجربه بازی تحسین‌شده Divinity: Original Sin 2 را در تابستان سال ۲۰۱۸ برای کاربران ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4 فراهم می‌کند، بلکه تنظیمات و بروزرسانی‌هایی را به همراه می‌آورد که باعث بهبود گیم‌پلی می‌شود. همچنین ارتقا به نسخه Definitive Edition برای دارندگان نسخه کامپیوتر بازی رایگان خواهد بود.

بازی Divinity: Original Sin 2 در حال حاضر در پلتفرم PC در دسترس است و نسخه Definitive Edition در ماه آگوست (مرداد-شهریور) برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد. بازی Divinity: Original Sin 2 در بررسی زومجی نمره بسیار خوب ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که کم‌تر استودیویی سراغ ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک می‌رود. با این حال، استودیو لارین با خلق بازی Divinity: Original Sin II ثابت کرده که این بازی‌ها هنوز هم می‌توانند به تجربه فوق‌العاده‌ای تبدیل شوند و قادر هستند ساعت‌های طولانی مخاطب را سرگرم کنند. وجود یک سری مشکلات ریز به هیچ‌وجه نمی‌تواند به تجربه بازی Divinity: Original Sin II آسیبی وارد کند و این بازی در طول گیم‌پلی حداقل ۶۰ ساعته‌اش، یک تجربه عالی و شدیدا سرگرم‌کننده است.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی Divinity: Original Sin 2 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده