نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

اولین تریلر فیلم Mowgli منتشر شد

برادران وارنر اولین تریلر فیلم Mowgli (موگلی) را که نسخه متفاوت مجموعه کتاب جنگل به کارگردانی اندی سرکیس است، منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر اولین تریلر فیلم Mowgli را منتشر کرده است. این فیلم لایو اکشن اقتباسی متفاوت از رمان کتاب جنگل (The Jungle Book) اثر رودیارد کیپلینگ، است که در اولین تریلر آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار پاییز امسال هستیم. در این تریلر شاهد فضا و لحن تاریک‌تر و جدی‌تر فیلم Mowgli نسبت به فیلم The Jungle Book که توسط والت دیزنی در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، هستیم. اندی سرکیس که به‌عنوان بازیگر، صداپیشه و کارگردان در این پروژه حضور دارد، پیش از این در سینما کان گفته بود که فیلم Mowgli قرار است یک روایت دوباره، متفاوت و تاریک‌تر از این رمان باشد. همچنین در طول تریلر با شخصیت‌های اصلی فیلم بیشتر آشنا می‌شویم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین برادران وارنر اولین پوستر فیلم Mowgli را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Mowgli Poster

روون چند، اندی سرکیس، بندیکت کامبربچ، کریستین بیل، متیو ریس، فریدا پینتو، پیتر مولان، نائومی هریس، ادی مارسن، تام هالندر و کیت بلانشت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mowgli حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم لایو اکشن بر عهده اندی سرکیس بوده و کلی کلاوز نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم موگلی را بر عهده داشته است. شرکت The Imaginarium که متعلق به اندی سرکیس است، وظیفه ساخت و برادران وارنر وظیفه انتشار فیلم Mowgli را بر عهده دارد.

فیلم Mowgli برای اکران در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده