نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

تیزری کوتاه از بازی Battlefield V منتشر شد

استودیو دایس امروز یک تیزر کوتاه از بازی Battlefield V منتشر کرده است که با توجه به آن، بازی احتمالا در جنگ جهانی دوم جریان دارد.

بازی Battlefield V جدید‌ترین نسخه از سری بتلفیلد است که چند روز پیش، الکترونیک آرتز نام آن را تایید و اعلام کرد که بازی، ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد ۳ خرداد به وقت ایران رسما رونمایی خواهد شد. این نامگذاری شایعه‌های مختلفی را پیرامون بازی به‌وجود آورده بود؛ شایعه‌هایی مثل اینکه احتمالا V موجود در اسم بازی، به ویتنام اشاره دارد و در این نسخه شاهد روایت نبرد ویتنام خواهیم بود. از طرفی عده‌ای هم اعتقاد داشتند که به دلیل استفاده از V که نشان‌گر عدد ۵ است، نسخه جدید بتلفیلد در زمان حال یا آینده جریان خواهد داشت. 

با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو دایس، سازنده Battlefield V، یک تیزر خیلی کوتاه از این اثر منتشر کرده است که چهره یک مرد را نشان می‌دهد و با توجه به نشانه‌های موجود در ویدیو مثل پرچم کشور‌ها در قسمت بالای آن، می‌توان گفت که این نسخه در جنگ جهانی دوم جریان دارد. البته هنوز هم چیزی به صورت صد درصد مشخص نیست و باید تا زمان رونمایی کامل بازی توسط DICE منتظر بمانیم. 

در پایان می‌توانید این تیزر چند ثانیه‌ای را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده