نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی Killing Floor: Incursion منتشر شد

استودیو تریپ‌وایر اینتراکتیو تریلر زمان عرضه بازی Killing Floor: Incursion را منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Killing Floor: Incursion برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR منتشر شده است و استودیو تریپ‌وایر اینتراکتیو به این مناسبت تریلر خون‌آلود جدیدی را منتشر کرده است که آنچه را که بازیکنان می‌توانند از این بازی واقعیت مجازی انتظار داشته باشند، به نمایش در می‌آورد.

بازی Killing Floor: Incursion اولین بار در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه ۱۳۹۶ (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) منتشر شد. این بازی در واقع اولین بازی واقعیت مجازی از مجموعه Killing Floor به حساب می‌آید که توسعه و انتشار آن برعهده استودیو Tripwire Interactive بوده است. بازی Killing Floor: Incursion اثری در سبک اول شخص تیراندازی سرعتی است که بازیکنان باید برای حفظ جان در دنیایی آخرالزمانی تلاش کنند.

بازی Killing Floor: Incursion تجربه چند قسمتی و منحصربه‌فردی ارائه می‌کند که به وضوح برای هدست‌های واقعیت مجازی ساخته شده است. بازیکنان در این بازی قادر خواهند بود تا به تنهایی یا با یکی از دوستان به کاوش در دنیای خون‌آلود بازی بپردازند و با استفاده از سلاح‌های مختلف با جمع کثیری از آندِدها دست و پنجه نرم کنند و از این طریق پرده از رازهای بازی بردارند.

البته نسخه PS VR بازی دارای ویژگی‌های جدیدی است که از میان آنها می‌توان به حالت جدید Holdout اشاره کرد. این حالت که در نسخه‌های قبلی شاهد آن نبودیم، یک حالت بقای بی‌پایان است و بازیکنان در آن باید تا جایی که می‌توانند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و کشته نشوند. این حالت شباهت زیادی به بخش زامبی مجموعه Call of Duty دارد و بازیکنان با کشتن زامبی‌ها به سلاح‌های تازه و قدرتمندی دست پیدا می‌کنند و به مرور زمان موجودات تغیریافته بیشتر و قوی‌تری ظاهر می‌شوند. همچنین جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) از دیگر ویژگی‌های اضافه‌شده در این نسخه است که قرار است حس رقابت را بین کاربران بیشتر کند.

بازی Killing Floor: Incursion در حال حاضر در آکیولس ریفت، HTC Vive و پلی‌استیشن VR در دسترس است. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده