// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

فیلم‌های کارگردانان بزرگ جهان در سال ۲۰۱۸

از بهترین کارگردان قرن ۲۱ از نگاه وب سایت متاکریتیک یعنی آلفونسو کوآرون تا استیو مک‌کوئین؛ نگاهی به فیلم‌های کارگردانان بزرگ جهان در سال ۲۰۱۸ با پرونده‌ی ویدیویی جدید زومجی.

در عین دنبال کردن بلاک‌باسترهای پرخرج، نگاه انداختن به سریال‌های تلویزیونی محبوب و شناخته‌شده و لذت بردن از آثاری هنری که به شکلی غیرقابل انتظار و ناگهانی از راه می‌رسند، همیشه یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های دوست‌داران سینما، چیزی نبوده جز آن که تازه‌ترین اخبار مربوط به تازه‌ترین آثار کارگردان‌های شناخته‌شده، بزرگ و محبوب‌شان را دنبال کنند. فیلم‌هایی که می‌توانند پس از اکران شدن جایگاه این افراد را برای‌مان از قبل هم بالاتر ببرند و از طرفی ممکن است شکست خوردن‌شان پایانی بر موفقیت‌های مداوم آن‌ها باشد. در هر حالتی، ما دوست داریم بدانیم که حداقل بر طبق اطالاعات منتشرشده تا به امروز، فیلم‌سازان بزرگ جهان در سال ۲۰۱۸ چه چیزهایی را بر روی پرده‌های نقره‌ای خواهند فرستاد و این پرونده‌ی ویدیویی که نخستین بار در طول دقایق قسمت ۳۰ «فریم»، برنامه‌ی اختصاصی زومجی برای دنیای سینما و تلویزیون تقدیم‌تان شد، دقیقا دست روی همین موضوع گذاشته و لیست آثار جدید فیلم‌سازان دوست‌داشتنی سینما در سال جاری را برای‌تان مرور می‌کند.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

«فریم»، برنامه‌ای هفتگی، ویدیویی و صد البته کاملا اختصاصی از سوی زومجی است که اگر طرفدار جهان هنر هفتم هستید و می‌خواهید همواره نگاه گسترده‌ای به زوایای گوناگون آن داشته باشید، حتما چهارشنبه‌شب‌ها حواس‌تان به زومجی باشد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، اپیزود جدید آن را تماشا کنید. برنامه‌ای که از این آیتم‌های ویدیویی جذاب کم ندارد و یقینا می‌توانید از دیدن بخش‌های متفاوت آن، لذت ببرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده