// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۶

یک بازی ویدیویی با الهام از بازی رومیزی Mansions of Madness در حال ساخت است

Asmodee Digital با انتشار تریلری بازی Mansions of Madness: Mother’s Embrace را که از بازی رومیزی همین مجموعه الهام گرفته شده است، معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ازمودی دیجیتال (Asmodee DIgital) اعلام کرد که یک بازی ویدیویی بر پایه بازی رومیزی Mansions of Madness در دست ساخت قرار دارد که در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای پی سی و مک منتشر می‌شود.

پروژه یاد شده که با نام بازی Mansions of Madness: Mother’s Embrace معرفی شده است، در استودیو لاکی‌همرز (Luckuhammers) در حال توسعه است و همانند بازی رومیزی، در داستان Mother’s Embrace از آثار Lovecraft الهام گرفته شده است. ناشر این بازی در این باره گفت:

هر چیزی که دیده می‌شود شاید واقعیت نداشته باشد. تمامی محققان وقایع این خانه را از تله‌ها تا هیولا‌ها مورد بررسی قرار داده‌اند و رفته رفته بیشتر در تاریکی و دیوانگی این خانه غرق شده‌اند. آیا تیم شما می‌تواند رمز و راز‌های این خانه را برملا کند و جان سالم از آنجا به در ببرد؟

گفتنی است که بازی Mother’s Embrance در قالب یک پروژه کامل در دست توسعه قرار دارد و مخاطبان، آن را با اپلیکیشن Mansion of Madness که در استیم در دسترس است، اشتباه نگیرند. اپلیکیشن یاد شده در واقع ویژه افرادی است که به طور دیجیتالی در حال تجربه بازی رومیزی این مجموعه هستند.

 Mansions of Madness

سازندگان در حال حاضر اطلاعات زیادی از گیم پلی و دیگر محتویات بازی منتشر نکرده‌اند، اما طبق اطلاعات منتشر شده، کاربران شاهد یک بازی سوم شخص با المان‌های ترسناک، مرموز و ماجراجویی خواهند بود که به عنوان یک اثر تک نفره در دسترس آنها قرار می‌گیرد.

سازندگان ضمن معرفی این بازی تریلری نیز منتشر کرده‌اند که در واقع تیزر پروژه آنها به شمار می‌رود؛ طوری که در این ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای تنها طراحی جلد بازی را می‌بینیم. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم Mansions of Madness: Mother’s Embrace مراجعه کنید. با توجه به تصاویر منتشر شده بازی بیشتر حس و حال Alone in the Dark با محتویات مشابه را القا می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی توسعه یافته از Board Game مجموعه Mansions of Madness را با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده