نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار اولین ویدیو و پوستر انیمیشن کوتاه Bao

شرکت انیمیشن‌سازی پیکسار اولین ویدیو و پوستر از انیمیشن کوتاه جدید خود با نام بائو (Bao) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت انیمیشن‌سازی پیکسار و والت دیزنی اولین ویدیو از انیمیشن Bao را که جدیدترین انیمیشن کوتاه پیکسار است، منتشر کرده‌اند. در این ویدیو از این انیمیشن کوتاه، شاهد حضور هر دو شخصیت اصلی هستیم که در طی آن یکی از غذاهای دامپلینگ زنده می‌شود و در ادامه دست و پا در می‌آورد که باعث ترس این زن چینی که شخصیت اصلی انیمیشن است می‌شود. انیمیشن کوتاه Bao قرار است همزمان با اکران انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) منتشر شود. جدیدترین انیمیشن سینمایی پیکسار قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیکسار اخیرا تریلر رسمی جدیدی از دنباله انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) را منتشر کرده است. علاوه بر این، پیکسار اولین پوستر رسمی انیمیشن کوتاه Bao را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

Bao Poster

انیمیشن Bao یک انیمشن کوتاه ۷.۵ دقیقه است که داستان یک زن چینی-کانادایی را روایت می‌کند که از یک بیماری افسردگی با نام سندرم آشیانه خالی رنج می‌برد. این بیماری در واقع زمانی رخ می‌دهد که فرزندان خانه پدر و مادر را ترک می‌کنند و اخیرا فرزند این زن نیز خانه مادرش را ترک کرده است. با این حال، زمانی که یکی از غذاهای دامپلینگ (Dumpling) که توسط او پخته شده زنده می‌شود، زندگی او تغییر می‌کند. «دومی شی» کار نوشتن داستان، فیلمنامه و کارگردانی انیمیشن Bao را بر عهده داشته که او اولین کارگردان زن یک انیمیشن کوتاه در شرکت پیکسار است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده