نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

تریلر بسته الحاقی The War Machine بازی Call of Duty: WWII

اسلج‌همر گیمز اخیرا اولین تریلر بسته الحاقی The War Machine بازی Call of Duty: WWII را منتشر کرده است که محتویات این DLC را نشان می‌دهد.

بسته الحاقی The War Machine بازی Call of Duty: WWII چندی پیش معرفی شد و قرار است در تاریخ ۲۱ فروردین برای پلی استیشن 4 منتشر شود و کاربران ایکس باکس وان و ویندوز هم باید زمانی در حدود یک ماه برای تجربه این DLC صبر کنند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر در استودیو اسلج‌همر گیمز، اولین تریلر از بسته The War Machine را منتشر کرده‌اند که در آن، می‌توان بیش‌تر با این DLC آشنا شد. 

بسته The War Machine سه نقشه جدید با نام‌های V2، Egypt و Dunkirk به بخش چندنفره، یک نقشه جدید با نام Operation: Husky به بخش War Mode و یک بخش جدید برای حالت زامبی به نام The Shadowed Throne اضافه می‌کند که در تریلر منتشر شده، می‌توانید بیش‌تر با این نقشه‌ها و محتویات آشنا شوید. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

افرادی که سیزن پس جدید‌ترین نسخه کالاف دیوتی را خریداری کرده‌اند، نیازی به پرداخت مبلغ اضافی برای تجربه محتویات این DLC نخواهند داشت. با این حال کاربران دیگر، می‌توانند با پرداخت ۱۵ دلار این بسته را به صورت مجزا خریداری کنند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده