// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

بازی Lego The Incredibles به طور رسمی معرفی شد

کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment و استودیو TT Games با انتشار تریلری بازی Lego The Incredibles را معرفی کردند.

در جدیدترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) بازی Lego The Incredibles را به طور رسمی برای عرضه در ژوئن سال جاری معرفی کرد. بازی Lego The Incredibles که پیش‌تر به واسطه عکس آن روی جعبه لگو تا حدودی فاش شده بود، برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

Lego The Incredibles همانند نسخه‌های پیشین سری بازی‌های لگو در استودیو تی‌تی‌ گیمز (TT Games) در حال توسعه است. وقایع بازی در بین رویدادهای دو انیمیشن این سری جریان خواهد داشت و کاربران در حین بازی، هدایت تمامی اعضای خانواده پار (Parr) را بر عهده خواهند گرفت. همچنین دو محیط بزرگ از سری فیلم The Incredibles یعنی Municiberg و Nomanisan نیز در بازی تعبیه می‌شود.

همانند بازی‌های دیگر استودیو تی تی‌ گیمز، بازیکنان به واسطه بخش همکاری می‌توانند به طور دو نفره به حل معما‌ها و مبارزه با دشمنان بپردازند و در آن سو با قابلیت‌های Mr. Incredible، Elastigirl ،Violet و Dash شخصیت پلید دنیای این بازی را شکست دهند.

بازی Lego The Incredibles به همراه انیمیشن The Incredibles 2 در تاریخ ۱۵ ژوئن‌ (۲۵ خردادماه) منتشر می‌شود و در دسترس کاربران کامپیوتر، نینتندو سوییچ، PS4 و Xbox One قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی لگو اینکردیبلز را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد جدیدترین بازی لگو با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده