نویسنده: آراییس نظریان
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵

تریلر سینمایی بازی Sea of Thieves با حضور ستاره فیلم ارباب حلقه ها

کمپانی Microsoft تریلر سینمایی هنگام عرضه بازی Sea of Thieves را منتشر کرد که ستاره فیلم The Lord of the Rings یعنی شان آستین را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت تریلر سینمایی جدیدی از پروژه بزرگ و انحصاری خود یعنی بازی Sea of Thieves منتشر کرده است. شان آستین (Sean Astin)، ستاره فیلم ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) و فیلم The Goonies، در ویدیوی جدید بازی سی آف تیوز حضور پیدا کرده است که وی را در «موزه دزدان دریایی» نشان می‌دهد. به نظر، رویای وی این بوده که در حالی که به یک دزد دریایی تبدیل می‌شود تمامی ثروت دنیا را از آن خود کند، اما بیماری آسم به اون این اجازه را نداده است.

رئيس بازاریابی ایکس باکس، یعنی آرون گرینبرگ (Aaron Greenger) در بیانیه‌های خود گفت که نقش دزد دریایی در تریلر سینمایی جدید بازی Sea of Thieves برازنده شان آستین است؛ چرا که ایده ساخت بازی Sea of Thieves در ابتدا از فیلم The Goonies گرفته شده است و آستین با داشتن روحیه طنزآمیز و سطح اشتیاق قابل توجه خود، مناسب این نقش است.

در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی جدید بازی Sea of Thieves با حضور ستاره فیلم ارباب حلقه‌ها را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

این ویدیو در واقع تریلر هنگام عرضه سینمایی بازی Sea of Thieves محسوب می‌شود و تریلر روز انتشار آن با محوریت گیم پلی نیز هفته گذشته منتشر شد که ما را با هیولای دریایی یعنی کراکن آشنا کرد.

بازی Sea of Thieves امروز که مصادف می‌شود با ۲۰ مارس (۲۹ اسفندماه) برای ایکس ‌باکس وان و پی سی منتشر می‌شود. کاربران می‌توانند بازی مذکور را با قیمت ۶۰ دلار خریداری کنند یا اینکه در آن سو با خریداری کردن اشتراک Xbox Game Pass (ماهیانه ۱۰ دلار) به تجربه کردن آن بپردازند. در کنار بازی Sea of Thieves، آثاری همچون سری بازی‌های Halo و Gears of War نیز در این سرویس در دسترس قرار دارد. در خبرهای دیگر، مایکروسافت فرصت دیگری برای کاربران خود فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند با خرید کنسول ایکس باکس وان ایکس، بازی Sea of Thieves را نیز به طور رایگان دریافت کنند.

شما می‌توانید پیش نمایش بازی Sea of Thieves را در زومجی بخوانید و خود را برای سفر به دنیای بزرگ این بازی آماده کنید. برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده