نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

تریلر فیلم Rampage منتشر شد

شرکت برادران وارنر اخیرا تریلر کوتاه و جدیدی از فیلم مورد انتظار رمپیج (Rampage) با بازی دواین جانسون را منتشر کرده است.

شاید شکست فیلم Baywatch (بی‌واچ) نشان دهد که حضور دواین جانسون در یک فیلم باعث موفقیت آن نخواهد شد؛ اما موفقیت فوق‌العاده فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) در گیشه توانست بار دیگر او را به یکی از ستاره‌های پولساز هالیوود تبدیل کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر تریلر جدید و کوتاهی از فیلم Rampage با بازی دواین جانسون، را منتشر کرده‌ است. در این تریلر که بخش زیادی از آن را جانسون روی آن صحبت می‌کند، شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار هستیم که سه هیولای فیلم به شهر حمله کرده‌اند و در حال نابودی شهر هستند و حال جانسون باید آن‌ها را متوقف کند. پیش از این در ماه آبان امسال، کمپانی برادران وارنر اولین تریلر و اخیرا دومین تریلر فیلم Rampage را منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

فیلم Rampage بر اساس یک بازی با همین نام که توسط میدوی گیمز تولید و منتشر شده، ساخته شده است. در بازی چندنفره Rampage سه بازیکن در طول بازی کنترل شخصیت‌های انسانی بازی را بر عهده داشتند و می‌توانستند به سه حیوان مارمولک، گوریل و گرگ نیز تبدیل شوند و هرچیزی را در شهر نابود کنند. این بازی در ادامه برای کنسول پلی‌استیشن 2 نیز منتشر شده است. دواین جانسون، جفری دین مورگان، نائومی هریس، جو منگنیلو، مالین اکرمان، جیک لیسی، مارلی شلتن، جک کواید، مت آلفردا و پی. جی. برن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rampage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده برد پیتون، کارگردان فیلم San Andreas (سن آندریاس) و فیلم Journey 2: The Mysterious Island (سفر ۲: جزیره اسرارآمیز)، بوده است. همچنین رایان انگل، رایان کاندال و کارلتون کیوس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Rampage را بر عهده داشته‌اند.

پس از اینکه مارول اعلام کرد که فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) به‌جای اکران در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷)، اکنون قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود، برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Rampage که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده