نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

ویدیویی از پشت صحنه فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

کمپانی مارول استودیو ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی مارول استودیو ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) را منتشر کرده است. همانطور که پیش از این برنامه اینترتینمنت تونایت وعده داده بود، بامداد امروز این برنامه ویدیویی از این فیلم را منتشر کرده است. علاوه بر نمایش تصاویری از اولین تریلر، تبلیغ تلویزیونی و مصاحبه با بازیگران فیلم، اینترتینمنت تونایت تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرده است که در این ویدیو شاهد تصاویری از مراحل فیلمبرداری نبرد در واکاندا هستیم. در این تصاویر، ارتش واکاندا را در حال مبارزه مشاهده می‌کنیم که با توجه به اولین تریلر این فیلم، آن‌ها در حال مبارزه با ارتش تانوس که اوترایدرز (Outriders) نام دارند و با CGI به این صحنه اضافه خواهند شد، هستند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در این ویدیو شاهد تصاویر بیشتری از فیلم Avengers: Infinity War مثل حضور شخصیت فالکون با بازی آنتونی مک‌کی در یک صحنه اکشن هستیم، اما این ویدیو اطلاعات چندان زیادی از این فیلم مورد انتظار را فاش نمی‌کند و انتظار می‌رود که باید تا زمان انتشار دومین تریلر این فیلم که مارول (Marvel) زمان مشخصی را برای انتشار آن اعلام نکرده است، صبر کنیم. در طول این ویدیو شاهد حضور چادویک بوزمن (بازیگر نقش بلک پنتر)، دانای گوریرا (بازیگر نقش اوکویه)، کریس ایوانز (بازیگر نقش کاپیتان آمریکا)، اسکارلت جوهانسون (بازیگر نقش بلک ویدو)، مارک روفالو (بازیگر نقش هالک) و آنتونی مک‌کی (بازیگر نقش فالکون)، هستیم که در مورد تجربه حضور خود در فیلم Avengers: Infinity War و اتفاقات فیلم صحبت می‌کنند. با این حال، این ویدیو تصویر اطلاعات جدیدی از این فیلم را به اشتراک نگذاشته است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. همچنین مجله اینترتینمنت ویکلی شماره جدید خود را به فیلم Avengers: Infinity War اختصاص داده و ۱۵ تصویر روی جلد و تصاویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده