// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

بهترین فیلم‌های آلفرد هیچکاک

آلفرد هیچکاک بدون هیچ شک و شبهه‌ای یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین کارگردانان تاریخ سینما است و تازه‌ترین تاپ فایو ویدیویی زومجی، پنج اثر برتر او را معرفی می‌کند.

هیچکاک نه فقط با روایت‌های سینمایی فوق‌العاده و تعلیق‌های کم مثل و مانندی که به جهان هنر هفتم معرفی کرد، بلکه حتی به کمک چگونگی کاربردی که برای دوربین‌هایش در نظر می‌گرفت، استانداردهای حاضر در این مدیوم را به عقیده‌ی بسیاری از سینماشناسان، گام‌ها جلو برد و به بسیاری از جلوه‌های امروزه‌ی جهان فیلم‌ها، سر و شکل داد. فیلم‌سازی که در قانون‌شکنی، داشتن سبک کاری خود و حتی بلند شدن روی دست خودش به هدف آفرینش چیزهایی متفاوت، متبحر بود و کمتر کسی در زمانه‌اش می‌توانست به سطح کاری او نزدیک شود. هرچند که همین حالا هم حجم بالایی از منتقدان، به سادگی تعدادی از ساخته‌های او را جزو برترین آثار سینما در تمام دوران‌ها به حساب می‌آورند. زومجی نیز در تازه‌ترین تاپ فایو ویدیویی‌اش که نخستین بار هفته‌ی گذشته و لابه‌لای دقایق بیست و هفتمین «فریم» تقدیم‌تان شد، آثار همین کارگردان بزرگ را به زیر ذره‌بین خود گرفت و پنج فیلم برتر هیچکاک از نگاه ما را معرفی کرد. آیتمی که هم‌اکنون می‌توانید به طور جداگانه نیز آن را تماشا کنید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

«فریم»، برنامه‌ی اختصاصی، ویدیویی و هفتگی زومجی برای نگاه انداختن به گوشه و کنار جهان سینما است که در کنار شما و با بهره بردن از آیتم‌های ویدیویی گوناگون، سینمایی بودن تک به تک مان را جشن می‌گیرد. برنامه‌ای که چهارشنبه شب‌ها می‌توانید زومجی را برای تماشای اپیزود جدیدش با دقتی بیشتر دنبال کنید و برای دوست‌داران سینما و تلویزیون ساخته شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده