نویسنده: علی مطوری
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر جدید بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery منتشر شد

بعد از گذشت سه ماه از معرفی بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery اطلاعات بیشتری از گیم پلی این بازی منتشر شد.

مدتی است که از معرفی بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery می‌گذرد و بالاخره تصاویر و اطلاعات جدیدی از این اثر منتشر شده است. این بازی که توسط استودیو Jam City و شرکت برادران وارنر در دست ساخت است، به هر بازیکن اجازه می‌دهد به عنوان یک دانش‌آموز مدرسه‌ی هاگوارتز تجربه منحصربه‌فردی را برای خود رقم بزند.

Harry Potter: Hogwarts Mystery

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery در سبک نقش‌آفرینی ساخته شده و از آنجایی که پیش از وقایع کتاب‌های هری پاتر اتفاق می‌افتد، همه‌ی پرفسورهای محبوب شما از جمله اسنیپ، دامبلدور و مک‌گوناگل در بازی حضور دارند. بازیکنان می‌توانند از بین چهار گروه معروف، یکی را انتخاب کرده و به مرور زمان طلسم و معجون‌های مختلف را یاد بگیرند. همچنین امکان اکتشاف در مکان‌های مختلف قلعه بازی وجود دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

گفتنی است به موازات این بازی، یک بازی هری پاتر دیگر هم برای موبایل در حال ساخت است که دارای ویژگی‌های واقعیت افزوده بوده و توسط سازندگان Pokémon GO ساخته می‌شود. هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار هیچ‌کدام از این دو بازی اعلام نشده است، اما نسخه نهایی Harry Potter: Hogwarts Mystery (بازی پیش‌تر به شکل محدود منتشر شده است) در بهار سال جاری میلادی برای اندروید و سیستم عامل iOS منتشر خواهد شد.

با استفاده از این لینک می‌توانید پیش ثبت‌نام خود را برای این بازی انجام دهید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده