// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

حقایقی جالب درباره لباس ابرقهرمان‌ها

چگونگی شکل‌گیری لباس‌های بتمن، سوپرمن، لاک‌پشت‌های نینجا و چندین و چند ابرقهرمان محبوب دیگر، دربردارنده‌ی حقایق جالبی است که زومجی در تازه‌ترین پرونده‌ی ویدیویی خود، برخی از آن‌ها را به زیر ذره‌بین می‌برد.

شاید همه‌ی دوست‌داران کمیک‌ها یا فیلم‌های ابرقهرمانی، در اصلی‌ترین جلوه، هویت یک ابرقهرمان و عناصر شکل‌دهنده به وجود او را برای دوست داشتن و اهمیت دادن به قصه‌هایش دنبال کنند و این چگونگی شخصیت‌پردازی کاراکتر باشد که سبب همراهی مخاطب با او و فرو رفتن وی در آن داستان‌ها شود اما، حقیقت آن است که ظاهر یک ابرقهرمان، برای همیشه تبدیل به تصویری از او در ذهن ما طرفداران می‌شود. تصویری که به کمکش حضور شخصیت مورد بحث در قصه‌های مورد علاقه‌مان را تصور می‌کنیم و موقع فکر کردن به آن شخصیت، نخستین چیزی است که در برابر چشمان‌مان نقش می‌بندد. اما نحوه‌های ساخته شدن لباس ابرقهرمانان، برخلاف تصور خیلی‌های‌مان، اصلا و ابدا قصه‌های بی‌هیجانی نیستند و در دنیای‌شان، ماجراهای حتی عجیب و غریب زیادی را می‌توان پیدا کرد. از داستان خاصی درباره‌ی یکی از اصلی‌ترین خالقان لباس بتمن که در همین سال‌های اخیر فاش شد گرفته تا ماجرای خنده‌داری که پس از انتشار نخستین کمیک‌های سوپرمن، به وجود آمد. زومجی نیز در پرونده‌ی ویدیویی جدید خود که نخستین بار هفته‌ی گذشته تقدیم تماشاکنندگان «فریم» ۲۶ شد، برخی از جالب‌ترین موارد حاضر در پشت پرده‌ی لباس ابرقهرمانان را برای‌تان بررسی و فاش می‌کند.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

آیتمی که هم‌اکنون به تماشای آن پرداختید، قسمتی کوتاه از اپیزود بیست و ششم برنامه‌ی اختصاصی و هفتگی زومجی برای جهان هنر هفتم یعنی «فریم» بود. برنامه‌ای که از این محتواهای ویدیویی گوناگون و سرگرم‌کننده کم ندارد و چهارشنبه شب‌ها، تقدیم شما مخاطبان عزیز می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده