نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۹

تریلرهای جدید فیلم The Cloverfield Paradox منتشر شد؛ فیلم در نتفلیکس قرار گرفت

در حاشیه مسابقه Super Bowl امسال، شبکه نتفلیکس دو تریلر از فیلم The Cloverfield Paradox را منتشر کرد؛ همچنین هم‌اکنون می‌توانید این فیلم را در نتفلیکس تماشا کنید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم نت فلیکس (Netflix) اولین تریلرهای فیلم The Cloverfield Paradox (کلاورفیلد پارادوکس) را که سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های آنتولوژی کلاورفیلد (Cloverfield) است، منتشر کرد. این دو تریلر در حاشیه مسابقه Super Bowl 52 منتشر شده‌اند و زمان هر کدام از این تریلرها حدود ۳۰ ثانیه است و در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم ترسناک هستیم. در پایان این تریلرها، نت‌فلیکس اعلام کرد که فیلم The Cloverfield Paradox از هم‌اکنون در دسترس کاربران این شبکه استریم قرار گرفته است و کاربران این شبکه می‌توانند این فیلم را تماشا کنند. شما در ادامه می‌توانید این دو تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

پیش از این خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه شبکه نت‌فلیکس در حال مذاکره با کمپانی پارامونت برای به‌دست آوردن حقوق انتشار فیلم Cloverfield 3 است. داستان فیلم The Cloverfield Paradox پیرامون تعدادی از فضانوردان آمریکایی ایستگاه فضایی است که متوجه می‌شوند پس از اتفاقی که برای شتاب‌دهنده ذرات رخ می‌دهد، سیاره زمین ناپدید می‌شود. داستان زمانی جالب‌تر می‌شود که این فضانوردان متوجه می‌شوند یک ایستگاه فضایی دیگر در نزدیکی آنها وجود دارد. این فضانوردان باید برای بقا بجنگند. علاوه بر این، نت‌فلیکس اولین پوستر رسمی فیلم The Cloverfield Paradox را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Cloverfield Paradox Poster

دانیل برول، الیزابت دبیکی، اکسل هنی، کریس اودوود، گوگو امبتا-را، ژانگ زئی و دیوید اویلوو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Cloverfield Paradox حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. داگ جونگ و اورن ایزیل کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی فیلم The Cloverfield Paradox بر عهده ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Girl Is in Trouble، بوده است. این فیلم توسط کمپانی بد ربات تولید شده و جی جی آبرامز نیز ‌به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور داشته است. علاوه بر این فیلم، اخیرا اطلاعاتی از قسمت چهارم فیلم Cloverfield منتشر شده که این فیلم با نام تولیدی Overlord اخیرا مراحل فیلمبرداری و تولید آن به پایان رسیده است. اتفاقات این فیلم در دوران جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده