نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

بازی ترسناک Forbidden Forgiveness امسال عرضه خواهد شد

کمپانی مستقل Geeky Mouse با انتشار تریلری، از انتشار بازی ترسناک روان شناختی خود با نام Forbidden Forgiveness در سال جاری برای کنسول‌ها و پی‌سی خبر داد. 

بدون شک یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین زیر ژانرهای سبک ترسناک، ژانر وحشت روان شناختی است. از نمونه‌های قوی این ژانر نیز می‌توان به مجموعه بازی‌های Dead Space و Silent Hill اشاره کرد که الحق در کار ترساندن لنگه نداشتند. حالا در دورانی که کمبود این سبک از بازی‌ها به‌خوبی احساس می‌شود، یک سازنده مستقل تصمیم گرفته با معرفی بازی جدیدی با نام Forbidden Forgiveness قدم در این دنیای پیچیده و ترسناک بگذارد و جای خالی دیگر آثار این سبک را پر کند. 

بازی Forbidden Forgiveness یک بازی ترسناک اول شخص است که توسط کمپانی مستقل Geeky Mouse توسعه داده شده است. اگرچه ساخت این بازی هنوز به پایان نرسیده و اطلاعات کمی هم از این بازی در اختیار است، اما طبق ادعای سازندگان گویا قرار است با یک بازی خلاقانه و متفاوت در سبک بازی‌های ترسناک روان‌شناختی روبه‌رو شویم. یکی از عواملی که سازندگان برای فروش بازی روی آن حساب کرده‌اند، سیستم تصمیم‌-محور بازی است؛ به نحوی که در این بازی نیز وقایع و ماجراها ارتباط مستقیمی با تصمیمات بازیکنان خواهند داشت. 

دانلود ویدیو از آپارات

در جریان بازی، بازیکنان وارد بُعدهای مختلف زمانی و مکانی خواهند شد و تصمیماتی که در جریان بازی می‌گیرند، نه‌تنها روی داستان بازی بلکه روی پایانی که انتظارشان را می‌کشد نیز تاثیر خواهد گذاشت. برای نابودی دشمنان و دفاع از خود، بازیکنان می‌توانند از چشمی که کف دست شخصیت اصلی بازی قرار دارد استفاده کنند. هرچند سازندگان ادعا دارند در جریان بازی لحظاتی هم پیش خواهد آمد که بازیکنان بدون هرگونه وسیله‌ی دفاعی‌ رها خواهند شد. درنهایت نیز برای سرگرم‌کننده‌تر شدن بازی، سازندگان پازل‌های منحصربه‌فرد و چالش برانگیزی را نیز در بازی خود قرار داده‌اند.

هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی Forbidden Forgiveness مشخص نشده است و سازندگان بازه سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی را زمان ارائه بازی خود اعلام کرده‌اند. این بازی ابتدا برای کامپیوتر و کمی بعد برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده