نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Pacific Rim: Uprising منتشر شد

کمپانی یونیورسال اخیرا تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising) را منتشر کرده است.

ماه مهر امسال، کمپانی یونیورسال اولین تریلر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کرد. پیش از این در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۷ نیز، اولین تیزر تریلر این فیلم منتشر شده بود. همچنین انتظار می‌رود که طی روزهای آینده، دومین تریلر رسمی این فیلم منتشر شود. طبق اطلاعاتی که منتشر شده، زمان تریلر جدید فیلم Pacific Rim: Uprising حدود ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه خواهد بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز اخیرا تبلیغی تلویزیونی از این فیلم را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد تصاویر جدیدی از فیلم Pacific Rim: Uprising هستیم. در این تصاویر، شاهد نبرد بین کایجوها با یگرها هستیم و نگاه بهتری از کایجوهای این فیلم به ما ارائه می‌شود. همچنین در این ویدیو شاهد بازگشت شخصیت چارلی دی، دانشمند فیلم اول نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کارگردانی فیلم Pacific Rim: Uprising بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده سریال Daredevil (دردویل) بوده است. گیرمو دل تورو که کارگردانی فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) را بر عهده داشت، به همراه توماس تال، ماری پرنت و جان جشنی به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising نیز بر عهده امیلی کارمایکل، استیون دنایت، تی.اس. نولین و کیرا اسنایدر بوده است. در ابتدا قرار بود دل تورو کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، اما در طی سال ۲۰۱۶ او از این پروژه کنار رفت و دنایت جانشین دل تورو در سمت کارگردانی این فیلم شد.

فیلم Pacific Rim در سال ۲۰۱۳ به روی پرده‌های سینما رفت و توانست تقریبا نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند، اما کمپانی برادران وارنر از عملکرد این فیلم در گیشه رضایت نداشت. این فیلم با بودجه‌ای معادل ۱۹۰ میلیون دلار تولید شده بود، اما فیلم Pacific Rim تنها کمی بیش از ۴۱۱ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۱۰۱.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۰۹.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کرد. جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده