نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۸

تریلر جدید فیلم Tomb Raider منتشر شد

در فاصله کم‌تر از دو ماه مانده به اکران فیلم Tomb Raider، تریلر جدیدی از آن منتشر شده است.

معمولا فیلم‌هایی که بر اساس بازی‌های ویدیویی ساخته می‌شوند، خیلی سابقه خوبی ندارند و کم‌تر اثر این‌چنینی را شاهد بوده‌ایم که توانسته به تجربه سینمایی خوبی تبدیل شود. آخرین نمونه از این فیلم‌ها Assassin's Creed بود که خیلی با استقبال عالی رو‌به‌رو نشد و حال کم‌تر از دو ماه دیگر، شاهد اکران یک فیلم ویدیو گیمی دیگر یعنی Tomb Raider خواهیم بود که از قضا بر اساس یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های ویدیویی هم ساخته شده است.

حال امروز و در جدید‌ترین اخبار سینما، کمپانی‌های برادران وارنر و مترو گلدوین مایر تریلر جدید فیلم Tomb Raider را منتشر کرده‌اند که در آن می‌توان صحنه‌های اکشن این فیلم را مشاهده کرد. نقش لارا کرافت را در این فیلم آلیسیا ویکاندر، بازیگر برنده جایزه اسکار، ایفا خواهد کرد که می‌توان بخش‌هایی از هنرنمایی وی را در این تریلر هم مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم توم ریدر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Tomb Raider در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفندماه ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده رور اوتاگ بوده و بازیگران دیگری از جمله دومینیک وست و والتون گوگنیس هم در کنار ویکاندر در آن ایفای نقش کرده‌اند.

نظر شما در مورد تریلر فیلم چیست؟


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده