نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۱

تماشا کنید: تیزر فیلم Galactic Battles، شمشیر جِدای‌ ها در دستان مستر چیف

چند طرفدار پر و پا قرص بازی‌های Halo و Mass Effect که علاقه‌ی زیادی به جنگ ستارگان هم دارند، گرد هم آمده‌اند و فیلم مستقلی ساختند که مهم‌ترین المان‌های این مجموعه‌ها را در بر دارد. در ادامه با این فیلم بیشتر آشنا شوید.
نیک ورباتیم، تهیه‌کننده‌ی فیلم این پروژه‌ی جاه‌طلبانه را اینگونه توصیف می‌کند:
این فیلم در واقع در مجموعه فیلم‌های مستقلی که توسط طرفداران ساخته شده دسته‌بندی می‌شود و شامل شخصیت‌ها و فضاپیماهای بازی‌های Halo و Mass Effect و فیلم های Star Wars و Star Trek است. در این فیلم، هم آن مجموعه‌ها در مقابل هم قرار می‌گیرند و هم شخصیت‌های آن‌ها در یک مبارزه‌ی شدید بین کهکشانی، با یکدیگر متحد می‌شوند. ما این تجربه را یک قدم جلوتر بردیم و علاوه بر جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری‌، شخصیت فرمانده شپرد از بازی Mass Effect را به صورت واقعی در فیلم ساختیم که مارک میر نقش آن را بازی می‌کند.
هم اکنون دو متخصص صدا، ۲۰ طراح و هنرمند و چندین بازیگر تیم سازنده‌ی این فیلم را تشکیل می‌دهند و چندین داوطلب هم به به صورت رایگان ساخت این پروژه کمک می‌کنند. تیم سازنده هم‌‌ اکنون مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند تا فیلم را به موقع منتشر کنند، اما اگر بودجه‌ی مورد نیاز تأمین نشد آن‌ها باز هم فیلم را با کمی تأخیر بر روی اینترنت منتشر می‌کنند.
اگر بودجه‌ی مورد نظر ما تأمین شود، این پروژه تا انتهای سال ۲۰۱۵ تکمیل می‌شود و سپس آن را به صورت رایگان روی یوتیوب و ویمئو منتشر می‌کنیم.
تیم سازنده درخواست ۱۵هزار دلار کانادا را کرده‌اند و هنوز ۴ روز به پایان فرصت جمع‌آوری کمک‌های مردمی باقی مانده است. تا این لحظه، آن‌ها ۱۸۳۱ دلار دریافت کرده‌اند. Galactic Battles واقعاً جذاب به نظر می‌رسد و با وجود اینکه تماماً توسط طرفداران ساخته شده، می‌توان انتظار زیادی از آن داشت.

دانلود ویدیو

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده