نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ انتشار و تریلر نیمه دوم فصل هشتم سریال The Walking Dead منتشر شد

شبکه AMC با انتشار تریلر کوتاهی، تاریخ انتشار نیمه دوم فصل هشتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) را اعلام کرد.

بامداد دوشنبه این هفته، سرانجام قسمت هشتم فصل هشتم سریال The Walking Dead که قسمت پایانی نیمه اول فصل هشتم این سریال بود، از شبکه AMC به روی آنتن رفت و بینندگان شاهد یک پایان بسیار شوکه‌کننده بودند و حال باید برای ادامه فصل هشتم سریال حداقل کمی بیش از دو ماه دیگر صبر کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC تریلر کوتاهی از قسمت نهم فصل هشتم سریال The Walking Dead را که اولین قسمت از نیمه دوم فصل هشتم این سریال است، منتشر و تاریخ بازگشت این سریال را تایید و اعلام کرده است. پخش نیمه دوم فصل هشتم سریال The Walking Dead از روز یکشنبه، ۲۵ فوریه ۲۰۱۸ (۶ اسفند ۱۳۹۶) از شبکه AMC آغاز خواهد شد. این تریلر اتفاقات و داستان قسمت پایانی نیمه اول فصل هشتم این سریال را برای شما فاش خواهد کرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

با این حال، اطلاعات بیشتری از قسمت نهم فصل هشتم سریال The Walking Dead از جمله نام قسمت و خلاصه داستان آن، منتشر نشده است، اما با توجه به نام تریلر که «آخرین ایستادگی آغاز می‌شود» (The Last Stand Begins) است، می‌توان انتظار نبرد پایانی نیگان و ریک گرایمز را در پایان فصل هشتم این سریال داشت. با این حال، شبکه AMC هنوز سریال The Walking Dead را برای فصل نهم رسما تمدید نکرده است و مشخص نیست که چه زمانی این کار را انجام خواهد داد و ریزش بیننده فصل هشتم این سریال همچنان ادامه دارد، اما با توجه به اتفاقات قسمت هشتم فصل هشتم این سریال، ممکن است که در قسمت نهم فصل هشتم سریال The Walking Dead شاهد تغییر این روند حداقل به‌صورت مقطعی باشیم.

کار ساخت فصل هشتم سریال The Walking Dead مانند فصل‌های گذشته بر عهده اسکات ام. گیمپل بوده است. این سریال بر اساس کامیک‌های مردگان متحرک اثر رابرت کرکمن تولید و منتشر می‌شود. اندرو لینکولن، نورمن ریداس، ملیسا مک‌براید، جفری دین مورگان، لورن کوهن، چندلر ریگز، لنی جیمز، آلانا مسترسون، جاش مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، راس مارکاند، آستین آملیو، تام پین، زاندر برکلی، کاری پیتون، استیون آگ، پولیانا مک‌اینتاش و کیتلین نیکون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده