نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

اولین تریلر فیلم Alita: Battle Angel منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) اولین تریلر فیلم آلیتا: فرشته جنگ (Alita: Battle Angel) را منتشر کرد.

کمپانی فاکس قرن بیستم شب گذشته اولین تریلر فیلم Alita: Battle Angel را که اقتباسی از مانگای علمی–تخیلی آلیتا فرشته جنگ، نوشته یوکیتو کیشیرو است، منتشر کرد. جیمز کامرون به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده فیلمنامه در این فیلم حضور داشته است و لیتا کالوگریدیس و رابرت رودریگز در نوشتن فیلمنامه این فیلم به کامرون کمک کرده‌اند. کارگردانی فیلم Alita: Battle Angel بر عهده رابرت رودریگز، کارگردان فیلم‌هایی چون بچه‌های جاسوس (Spy Kids)، شهر گناه (Sin City)، گرایندهاوس (Grindhouse) و ال ماریاچی (El Mariachi)، بوده و این فیلم مورد انتظار قرار است تابستان سال آینده به روی پرده‌های سینما برود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

این تریلر اطلاعات خیلی زیادی را از فیلم Alita: Battle Angel فاش نمی‌کند، اما در این تریلر با شخصیت آلیتا با بازی رزا سلزار، و دکتر دایسون ایدو با بازی کریستف والتس (کسی که آلیتا را در زباله‌ها پیدا و بازسازی می‌کند) و در ادامه با دیگر شخصیت‌های فیلم از جمله دشمنان آلیتا نیز بیشتر آشنا می‌شویم. داستان فیلم Alita: Battle Angel در دنیایی پسا-رستاخیزی و حول محور دختری سایبورگ به نام آلیتا می‌گذرد که به طور کامل حافظه خود را از دست داده است و یک دکتر سایبرنتیک او را در توده‌ای زباله پیدا می‌کند و پس از بازسازی، مسئولیت مراقبت از او را به عهده می‌گیرد. او تنها یک چیز را به خاطر دارد و آن سایبورگ افسانه‌ای هنرهای رزمی پانزر کونست است که به همین سبب او تبدیل به شکارچی جایزه‌بگیر می‌شود.

فیلم Alita: Battle Angel قرار است در تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۱۸ (۲۹ تیر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بودجه ساخت این فیلم حدود ۲۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده