نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

ویدیو جدیدی از فیلم Pacific Rim: Uprising منتشر شد

کمپانی یونیورسال ویدیوی جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کرده که در آن شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم هستیم.

اگرچه حدود چهار ماه دیگر تا اکران فیلم مورد انتظار «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising) زمان باقی مانده است، اما طرفداران این مجموعه و فیلم‌های هیولایی بی‌صبرانه منتظر نبرد بین ربات‌های غول‌پیکر و هیولاهای این فیلم هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز ویدیوی جدیدی از فیلم Pacific Rim: Uprising را در نمایشگاه کامیک کان توکیو امسال منتشر کرده‌اند که مراحل خلق و ساخت یگرها و کایجوهای این قسمت را نشان می‌دهد. اتفاقات این فیلم قرار است یک دهه پس از اتفاقات فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) به‌ کارگردانی گیرمو دل تورو، که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، جریان داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

ماه مهر امسال، Universal اولین تریلر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کرده بود. همچنین ممکن است که این فیلم در آینده به یک دنیای سینمایی تبدیل شود. کارگردانی فیلم Pacific Rim: Uprising بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده سریال Daredevil (دردویل) بوده است. دنایت در این ویدیو گفت:

من با تماشای فیلم‌های هیولایی کلاسیک ژاپنی مثل Ultraman ،Space Giants و صد البته گودزیلا، بزرگ شده‌ام. با استفاده از تکنولوژی‌ای که در اختیار داریم، ما فرصتی برای ساخت نسخه بسیار دیدنی و جذاب‌تر آن‌ها را داریم.

تکنولوژی نیز تاثیر بسیار چشمگیری در خلق و ساخت هیولاها و ربات‌های فیلم Pacific Rim: Uprising دارد. ترکیبی از عناصر صفحه سبز، جلوه‌های تجربی و جلوه‌های تصویری کامپیوتری، جهان این فیلم را به تصویر می‌کشد که در آن جیک پنتیکاست با بازی جان بویگا که پسر اسکار پنتیکاست است، رهبری گروهی از یگرها را بر عهده خواهد داشت تا با کایجوهای غول‌پیکر مبارزه کنند. بویگا گفت:

همه این احساس را دارند که این هیولاها از طریق یک شهر به زمین می‌آیند و این یک هیجان لحظه‌ای را ایجاد می‌کند. فیلم Pacific Rim: Uprising به سوالاتی که پس از تماشای فیلم اول در مورد این هیولاها برای ما به‌وجود آمده بود، پاسخ خواهد داد.

Pacific Rim: Uprising

فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده