نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

نخستین تریلر انیمه Batman Ninja منتشر شد

نخستین تریلر از انیمه سینمایی Batman Ninja منتشر شد. این فیلم که توسط شعبه‌ی ژاپن کمپانی برادران وارنر ساخته می‌شود پیشتر در اکتبر امسال معرفی شده بود.

اگر شما هم اندکی از نقش بزرگ‌ترین کارآگاه گاثم در فیلم Justice League ناامید شده‌اید، اولین تیزر از انیمه Batman Ninja می‌تواند حالتان را کمی بهتر کند!

انیمه‌ی بتمن نینجا قرار است تعداد بسیاری از شخصیت‌های آشنای دنیای کمیک‌های بتمن را گرد یکدیگر جمع کند؛ شخصیت‌هایی مانند جوکر، رابین، کت وومن و هارلی کوئین. این شخصیت‌ها همگی در اتفاقی ناگهانی به ژاپن منتقل می‌شوند؛ آن هم در عصر قرون وسطی! بتمن باید راهی پیدا کند تا جلوی جوکر را بگیرد. او قصد دارد تا آینده‌ی این کشور و تاریخ آن را برای همیشه عوض کند!

کمپانی برادران وارنر و بخش ژاپن این کمپانی برای اولین بار چند روز قبل از رویداد کامیک کان، در اکتبر امسال از این انیمه پرده برداشتند. این فیلم توسط جومپی میزوساکی کارگردانی خواهد شد؛ کسی که به خاطر کار روی آثاری چون JoJo’s Bizarre Adventure و کارهای فنی‌اش در بخش انیمیشن بازی‌هایی چون Mega Man X7 و Mega Man X8 شناخته می‌شود.

البته قهرمان واقعی تیم سازنده‌ی Batman Ninja کسی نیست جز سازنده‌ی Afro Samurai یعنی تاکاشی اوکازاکی. او طراح کارکترهای انیمه‌ی جدید بتمن است و توانسته یکی از بهترین کارهایش را در ساخت انیمه‌ی محبوب‌ترین کارکتر کمیک بوکی DC ارائه کند.

هارلی کوئین، جوکر و حتی آلفرد در این انیمه به شکلی تازه طراحی شده‌اند و ظاهر جدیدشان که قبلا توسط طرفداران دیده نشده بود، به فیلم حس و حالی نو و هیجان‌انگیز داده است. این ظواهر جدید ممکن است در اولین برخورد کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما پس از مدتی خواهید فهمید که واقعا قرار است از دیدن آن‌ها لذت ببرید!

Batman Ninja در سال ۲۰۱۸ در ژاپن به انتشار خواهد رسید. شما می‌توانید در ادامه تیزر این فیلم را تماشا کنید:

برای دانلود از وبسایت آپارات اقدام کنید


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده