// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

بسته الحاقی جدید بازی Civilization VI با انتشار تریلر سینمایی معرفی شد

استودیو Firaxis Games با انتشار تریلر سینمایی از بازی Civilization VI، جدیدترین بسته الحاقی آن را با نام Rise and Fall معرفی کرد.

از زمان عرضه بازی Civilization VI تا به حال کاربران این سوال برای‌شان پیش آمده است که بسته گسترش دهنده این بازی چه زمانی منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فیراکسیز گیمز (Firaxis Games) و کمپانی توکی گیمز (2K Games) اطلاعاتی از Expansion جدید این بازی با نام Rise and Fall منتشر کردند.

از اولین محتوای این اکسپنشن باید به ویژگی‌ جدیدی به نام Great Ages اشاره کرد که با توجه به رویداد‌های تاریخی‌ای که کاربران کسب کرده‌اند، چالش‌ها و امتیازات مختلفی در دسترس آنها قرار می‌گیرد. علاوه بر آن، سیستم جدیدی با نام «وفاداری» به بازی اضافه می‌شود و پس از انتشار محتوای جدید، شاهد این ویژگی برای تمامی شهر‌ها خواهیم بود که البته با توجه به عملکرد شما تغییر پیدا می‌کند.

محتوای Rise and Fall ویژگی‌های دیگر و زیادی را شامل می‌شود؛ ویژگی‌هایی از جمله رهبران جدید، اتحاد جدید، شرایط اضطراری، اطلاعات تاریخی و موارد دیگر. همچنین این محتوا بهبود‌های زیادی نیز در خود جای داده است که مشکلات بازی را رفع می‌کنند. به نقل از سازندگان اطلاعات بیشتر از محتوای این اکسپنشن با نزدیک شدن به عرضه آن منتشر می‌شود.

سازندگان همچنین با انتشار این خبر، اولین تریلر Rise and Fall را منتشر کردند که در قالب ویدیوی سینمایی در انتهای مطلب می‌توانید آن را تماشا کنید.

بسته الحاقی Rise and Fall برای انتشار در تاریخ ۲۰ بهمن ماه (۸ فوریه) برنامه‌ریزی شده است و در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد. بازی Civilization VI سال گذشته در تاریخ ۲۹ مهر ماه ۹۵ (۲۱ اکتبر ۲۰۱۶) منتشر شد و برای کاربران کامپیوتر، مک و لینوکس در دسترس قرار گرفت. این بازی در زومجی نمره خوب ۹ را از آن خود کرد، در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.

همچنین در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی و زیبای بسته Rise and Fall بازی Civilization VI را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

برای اطلاع از خبر‌های پیشین بازی Civilization VI می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده