// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

تریلر جدید فصل پنجم سریال Agents of Shield

در آستانه نمایش فصل پنجم سریال Agents of Shield تریلر جدیدی از سوی شبکه ABC منتشر شد.

کمتر از ۱۰ روز تا شروع فصل پنجم سریال Agents of Shield باقی مانده است و سرانجام شبکه ABC اولین تریلر از جدیدترین فصل این سریال را منتشر کرد. قسمت اول فصل پنجم Agents of Shield که حدود دو ساعت به طول می‌انجامد، در تاریخ ۱۰ آذر پخش می‌شود و پس از آن به‌صورت هفتگی و با مدت زمان عادی نمایش داده خواهد شد.

در فصل چهارم این سریال دیدیم که کولسون و تیمش توانستند به کمک روح سوار دنیا را نجات دهند، اما پس از آن بود که در صحنه‌ای کولسون را درون یک سفینه و در جایی بسیار دوردست مشاهده کردیم و قطعا اولین سوالی که طرفداران دوست دارند جواب داده شود این است که اعضای این گروه دقیقا کجا هستند و چگونه قرار است از این مخمصه خلاص شوند.

در فصل پنجم سریال Agents of Shield شاهد حضور کلارک گرگ در نقش فیل کولسون، مینگ‌نا ون در نقش ملیندا می و کلویی بنت در نقش دیزی جانسون خواهیم بود. علاوه بر این‌ها، الیزابت هنستریج، هنری سیمونز و ناتالی کوردوا باکلی از دیگر اعضای تیم بازیگری این سریال هستند.

برای دانلود تریلر از طریق آپارات اقدام کنید

سریال Agents of Shield توسط جاس ویدون، جد ویدون و همچنین ماریسا تنچرون با اقتباس از مجموعه کمیک‌های Shield ساخته شده است. فصل پنجم این سریال نیز همانند فصول قبلی در ۲۲ قسمت پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده