نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

انتشار تیزری کوتاه از انیمیشن The Incredibles 2؛ تریلر اصلی فردا

پیکسار (Pixar) تیزر بسیار کوتاهی از انیمیشن The Incredibles 2 منتشر و اعلام کرده است که تیزر تریلر اصلی این انیمیشن فردا منتشر خواهد شد.

کمپانی پیکسار و والت دیزنی (Walt Disney) اخیرا تیزر کوتاهی از انیمیشن مورد انتظار شگفت انگیزان ۲ (The Incredibles 2) را منتشر کرده‌اند. در این تیزر شاهد هیچ تصویری از این انیمیشن نیستیم، اما در پایان آن تایید می‌شود که فردا قرار است اولین تیزر تریلر رسمی این انیمیشن منتشر شود. اولین تیزر تریلر انیمیشن The Incredibles 2 قرار است در حاشیه مسابقات فوتبال آمریکایی بین تیم‌های کالج‌های آمریکا از شبکه ESPN پخش شود و همزمان با نمایش این تریلر، اولین تیزر تریلر این انیمیشن نیز به‌صورت آنلاین منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اوایل این هفته نیز وب‌سایت تریلرترک اطلاعات اولین تیزر تریلر انیمیشن The Incredibles 2 را ثبت کرده بود. طبق اطلاعاتی که این وب‌سایت منتشر کرده است، زمان اولین تیزر تریلر این انیمیشن قرار است حدود یک دقیقه باشد و قرار است همزمان با اکران انیمیشن Coco (کوکو) نیز در سینماهای آمریکا و دیگر کشورهای جهان نمایش داده شود. در حاشیه نمایشگاه D23 امسال، جان لستر، رئیس کمپانی پیکسار، تایید کرد که انیمیشن The Incredibles 2 تنها لحظات کوتاهی پس از پایان انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) آغاز خواهد شد. لستر در ادامه گفت که فاصله بین اتفاقات دو انیمیشن تنها یک دقیقه خواهد بود. او گفت:

درست زمانی که انیمیشن اول به پایان می‌رسد، انیمیشن دوم شروع می‌شود. بنابراین اتفاقات این انیمیشن ادامه دارد. این انیمیشن با مبارزه شخصیت شرور آندرماینر (Underminer) با گروه شگفت‌انگیزان شروع می‌شود. شما به یاد دارید که در انیمیشن اول، زمانی که او وارد شد، خانواده ابرقهرمانی پار لباس خود را بر تن کردند و خب این جایی است که این انیمیشن آغاز خواهد شد.

The Incredibles 2

تابستان امسال، پیکسار فهرست رسمی صداپیشگان انیمیشن The Incredibles 2 را رسما منتشر کرد. کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر و برد برد در نقش ادنا مد، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور خواهند داشت و به شخصیت‌های آن زندگی خواهند بخشید. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2، مانند قسمت اول بر عهده برد برد (Brad Bird) خواهد بود.

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده