نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

تریلر انیمیشن Batman: Gotham by Gaslight منتشر شد

به‌تازگی تریلری از جدیدترین پروژه انیمیشنی کمپانی دی‌سی که حول محور شخصیت محبوب بتمن می‌چرخد، یعنی انیمیشن Batman: Gotham by Gaslight منتشر شده است.

اینطور که به نظر می‌رسد، مثل اینکه قرار است جدیدترین قسمت دنیای سری فیلم انیمیشنی کمپانی دی سی تفاوت خیلی بزرگ و جالبی نسبت به فیلم‌هایی که تا به امروز در این مجموعه منتشر شده داشته باشد. انیمیشن Batman: Gotham By Gaslight داستان برهه‌ای از زمان گذشته را حکایت می‌کند که شهر گاتهام کم کم در حال وارد شدن به عصر جدیدی است و شوالیه تاریکی به جستجو و شکار یکی از شخصیت‌های شرور شهر خود یعنی جک ریپر می‌پردازد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر با کمک کمپانی دی‌سی، تریلری از این انیمیشن را به‌تازگی برای عموم منتشر کرد که شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده و دانلود کنید.

زمانی که جسد قربانیان مختلف جک ریپر شرور و خبیث در خیابان‌ها و خطوط مختلف شهر گاتهام پراکنده می‌شود، همه اهالی این شهر احساس خطر می‌کنند و بتمن الهام‌گرفته از سبک استیم پانک هم وظیفه خود می‌داند که در این فیلم حضور به عمل آورد و حساب این جنایتکار را کف دستش بگذارد. لازم به ذکر است که هنرمندان و صداپیشگان بااستعداد چشمگیری در تیم تولید این اثر حضور دارند. بروس گرینوود، بازیگر فیلم Gerald's Game (بازی جرالد) قرار است در مرکز فیلم، صداپیشگی نقش بروس وین را انجام دهد. در کنار گرینوود هنرمندان دیگری همچون جنیفر کارپنتر بازیگر سریال Dexter (دکستر) در نقش سلینا کایل، اسکات پترسون بازیگر سریال Gilmore Girls (دختران گیلمور) در نقش جیمز گوردون و آنتونی هد بازیگر سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون آشام‌ها) در نقش آلفرد پنی ورث هم در انیمیشن Batman: Gotham By Gaslight حضور داشته و به صداپردازی شخصیت‌های اصلی آن پرداخته‌اند.

همچنین در کنار این هنرمندان و صداپیشگان، ستارگان کارکشته دیگری هم در این پروژه حضور دارند که اشاره به آنها خالی از لطف نیست: یوری لاونتال صداپیشه شخصیت اصلی سریال انیمیشنی Ben 10 (بن 10)، جان دیماجیو صداپیشه سریال انیمیشنی Futurama (فیوچراما)، ویلیام سالیرز صداپیشه انیمیشن Batman: Return of the Caped Crusaders (بتمن: بازگشت مبارز شنل پوش) و تارا استرانگ صداپیشه انیمیشن DC Super Hero Girls: Hero of the Year (دختران ابرقهرمان دی سی: قهرمان سال) هم از جمله هنرمندانی هستند که در تیم صداپیشگی حضور دارند. این هنرمندان و تمامی عوامل تولید این انیمیشن توانستند به یکی از کتاب‌های کمیک تک نسخه‌ای کمپانی Elseworlds که توسط مایک میگنولا و برایان آگوستین نوشته شده و در سال ۱۹۸۹ به طور رسمی عرضه شده است، جان تازه و زندگی ببخشند و در آینده‌ای نزدیک قرار است برای طرفداران کمپانی DC و Warner Bros و شخصیت‌های آن منتشر شود.

جدیدترین قسمت سری انیمیشن‌های کمپانی دی‌سی به نام Batman: Gotham By Gaslight قرار است در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۱۸ (۳ بهمن ۱۳۹۶) به طور رسمی و به صورت دیجیتالی منتشر شود. همچنین کمبو پک اولترا اچ‌دی بلوری، کمبو پک بلوری و نسخه‌های دی‌وی‌دی آن برای عرضه در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۸ (۱۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. نسخه‌های دیجیتالی و همچنین کمبو پک‌هایی که قرار است از این انیمیشن عرضه شود، شامل مستندهای صوتی به همراه تصاویر و فیلم‌هایی از پشت صحنه‌های مختلف این اثر خواهد بود. 

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده