نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

ویدیو جدید انیمیشن Coco با محوریت شخصیت هکتور

پیکسار ویدیو جدیدی از انیمیشن مورد انتظار کوکو (Coco) را منتشر کرده است آن در لحظه آشنایی میگوئل با شخصیت هکتور نشان داده می‌شود.

اوایل این هفته، کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار یک ویدیو جدید از انیمیشن Coco را منتشر کردند که در این ویدیو شخصیت میگوئل با سگ خود که دانته نام دارد، وارد سرزمین مردگان می‌شود و برای اولین بار او این سرزمین را با چشمان خود مشاهده می‌کند. حال این دو کمپانی ویدیو جدیدی از این انیمیشن با نام Anything to Declare? را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد اولین ملاقات شخصیت میگوئل با هکتور هستیم. در این ویدیو، هکتور تلاش می‌کند که سرزمین مردگان را ترک و با خانواده خود ملاقات کند، اما خانواده او هیچ تصویری از وی ندارند و او نمی‌تواند سرزمین مردگان را ترک کند و نیروهای امنیتی او را به شهر باز می‌گردانند. این ویدیو ممکن است بخش‌هایی از داستان انیمیشن Coco را برای شما افشا کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، اواسط این هفته، کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار چهارمین و آخرین تریلر انیمیشن Coco را منتشر کردند. آنتونی گونزالس، آنا افلیا مورگیا، رینی ویکتور، جیمی کمیل، سوفیا اسپینوزا، لوئیز والدز، لومباردو بایار، بنجامین برت، گائل گارسیا برنال، ادوارد جیمز آلموس، آلانا اوباک، سلنه لونا، آلفونسو آرائو، هربرت سیگوئنزا، اکتاویو سولیس، گابریل ایگلسیاس چیچ مارین و بلانکا آراسیلی، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Coco حضور داشته‌اند و به شخصیت‌های این انیمیشن زندگی بخشیده‌اند.

کارگردانی انیمیشن Coco بر عهده لی آنکریچ، کارگردان انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب‌بازی ۳)، بوده و آدریان مولینا، نویسنده انیمیشن The Good Dinosaur کار نوشتن فیلمنامه این فیلم انیمیشن را بر عهده داشته است. علاوه بر نوشتن فیلمنامه، مولینا در کارگردانی انیمیشن Coco به آنکریچ نیز کمک کرده است. مایکل جاکینو، آهنگساز برنده جایزه اسکار نیز کار ساخت موسیقی این انیمیشن را بر عهده داشته است.

انیمیشن Coco قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال (۱ آذر) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده