// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر هنگام عرضه بازی Sonic Forces

بازی Sonic Forces امروز منتشر می‌شود و حال ناشر آن یعنی کمپانی سگا به همین مناسبت، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا و سونیک تیم (Sonic Team) تریلر جدیدی از آخرین نسخه سونیک یعنی بازی Sonic Forces منتشر کردند. بازی مذکور امروز که مصادف می‌شود با ۱۶ آبان‌ماه (۷ نوامبر) در ساعات پیش رو برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.

تریلر منتشر شده در حالی که گیم پلی این بازی را به معرض نمایش قرار می‌دهد، کاربران را با ویژگی‌های جدید آن نیز آشنا می‌کند. از ویژگی‌های بازی جدید می‌توان به قابلیت خلق کاراکتر اشاره کرد که کاربران به واسطه آن می‌توانند کاراکتری را برای همراهی سونیک در بخش کمپین این بازی در نظر بگیرند. این ویژگی همچنین از قابلیت جدیدی به نام Tag نیز بهره‌مند است که به کاراکتر‌های این بازی اجازه می‌دهد به مرحله ملحق شوند و ضربات زنجیره‌ای (Combo) بلندی را در بازی اجرا کنند که البته می‌تواند راه جالبی برای به اتمام رساندن مراحل به شمار رود.

ویژگی‌های جدید دیگری در بخش «شخصیت قهرمان» (Hero Character) در بازی تعبیه شده است که شامل حالت «آواتار اجاره‌ای» (Rental Avatar) می‌شود. این حالت به کاربران اجازه می‌دهد به کاراکتر‌هایی که دیگران شخصی‌سازی کرده‌اند، دست پیدا کنند. این شخصی‌سازی‌ها فقط در طراحی ظاهر کاراکتر‌ها خلاصه نمی‌شود؛ بلکه تجهیزات آنها یعنی Wisponها (سلاح‌های این بازی) و حتی روند Tagها را نیز در بر می‌گیرد. به نقل از سازندگان، این امر می‌تواند لحظات خاطره‌انگیز و طنزآمیزی را در روند بازی ایجاد کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که خود را به دو ویسپو‌ن مختلف مجهز کنند تا به این شکل بتوانند به محیط‌های مخفی هر مرحله راه پیدا کنند.

در مطلب دیگری در زومجی می‌توانید اطلاعاتی از ویسپون‌های بازی Sonic Forces کسب کنید که هر یک از قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی بهره‌مند هستند.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Sonic Forces را تماشا و دانلود کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده