// یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵

تماشا کنید: ویدئو محتوای قابل دانلود مستقل Fast and Furious برای Forza Horizon 2

هفته‌های گذشته شاهد معرفی محتوای قابل دانلود مستقل Fast and Furious برای بازی Forza Horizon 2 بودیم. حال امروز ویدئویی دو دقیقه‌ای از این بازی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را از طریق زومجی مشاهده و دانلود کنید.
این محتوای قابل دانلود اواخر ماه آینده در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۱۵ (۷ فروردین ۱۳۹۴) برای ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. به دلیل این که این بسته به صورت مستقل عرضه می‌شود، برای استفاده از آن نیازی به بازی Forza Horizon 2 نخواهد داشت. این محتوا تا روز ۱۰ آوریل، یعنی هفت روز پس از اکران فیلم Fast & Furious 7 به صورت رایگان قابل دانلود است.  کسانی که پس از ۱۰ آوریل اقدام به دانلود بازی کنند، باید برای تجربه این بسته الحاقی، ۱۰ دلار بپردازند. فیلم Fast & Furious 7 در تاریخ ۳ آوریل در سینما‌ها اکران خواهد شد. بازی Forza Horizon 2 در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۴ (۸ مهر ۱۳۹۳) برای ایکس‌باکس وان و ایکس باکس 360 منتشر شده بود. در این ویدئو می‌توانید ماشین‌های زیبایی که در سری فیلم‌های Fast & Furious دیده‌ شده‌اند و پشت صحنه‌ای از مراحل ساخت بازی را با حضور کارشنان اتومبیل این فیلم مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت 720p  |  دانلود با کیفیت 360p

تجربه‌ی این بازی رایگان برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس می‌تواند لحظات بسیار جذابی را رقم بزند. آیا شما این بازی را تجربه خواهید کرد. منتظر نظرات شما پیرامون این بازی هستیم. منبع: multiplayer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده