نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تیزر جدیدی از انیمیشن Coco منتشر شد

به‌تازگی پیکسار و دیزنی تیزر تبلیغاتی کوتاه و جدیدی را از انیمیشن کوکو (Coco)‌ منتشر کرده‌اند که با آن می‌توانیم به سرزمین مردگان سری بزنیم و به بررسی آنجا بپردازیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار کلیپ جدیدی را از پروژه مورد انتظار و جدید خود یعنی انیمیشن Coco (کوکو) منتشر کردند. حالا ما نه‌تنها یک کلیپ جدید از انیمیشن کوکو داریم، بلکه در این کلیپ ما صحنه‌های خیلی زیاد جدیدی هم داریم که دیدن آنها خالی از لطف نیست. در این ویدیو که با عنوان «هر دنیای پیکسار» (Every Pixar World) نام‌گذاری شده است، ما این فرصت را پیدا می‌کنیم تا ببینیم که در این سرزمین مردگان چه خبر است و چه شکل و شمایلی دارد. سرزمین مردگان همان سرزمین معروف داستان است که میگوئل جوان (با صداپیشگی هنرمند جوان و تازه‌کار یعنی آنتونی گونزالس) به ماجراجویی در آن دنیا می‌رود. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تیزر تبلیغاتی کوتاه را مشاهده و دانلود کنید.

به علاوه، پیش‌تر خلاصه‌ای رسمی در رابطه با همین انیمیشن از طرف استودیو پیکسار منتشر شده که به شرح زیر است:

انیمیشن کوکو داستان پسربچه جوانی به نام میگوئل را حکایت می‌کند که با وجود ممنوع بودن موسیقی در خانواده او، وی آرزو دارد که روزی مانند هنرمند مورد علاقه و الگوی خود یعنی ارنستو د لا کروز تبدیل به یک نوازنده حرفه‌ای و مشهور شود. میگوئل در روز مردگان و در گورستان شروع به نواختن گیتاری می‌کند که متعلق به ارنستو بوده است. پس از آن به‌ صورت اتفاقی او همراه با سگ خود که دانته نام دارد، وارد سرزمین مردگان می‌شود. با اینکه ساکنان این دنیا به دنبال او هستند، اما میگوئل تصمیم می‌گیرد که کروز را پیدا و با او صحبت کند. ولی مسئله‌ای که وجود دارد این است که او باید هرچه زودتر کروز را پیدا کند؛ زیرا اگر میگوئل این دنیا را ترک نکند، برای همیشه تبدیل به اسکلت خواهد شد.

آنتونی گونزالس در نقش میگوئل، آنا افلیا مورگیا در نقش مادربزرگ ماما کوکو، رینی ویکتور در نقش مادربزرگ، جیمی کمیل در نقش پاپا، سوفیا اسپینوزا در نقش ماما، لوئیز والدز در نقش تیو برتو و لومباردو بایار در نقش ماریاچی از دنیای واقعی و زنده‌ها، بنجامین برت در نقش ارنستو د لا کروز، گائل گارسیا برنال در نقش هکتور، ادوارد جیمز آلموس در نقش چیچارون، آلانا اوباک در نقش ماما ایملدا، سلنه لونا در نقش تیا رزیتا، آلفونسو آرائو در نقش پاپا خولیو، هربرت سیگوئنزا در نقش تیو اسکار، اکتاویو سولیس در نقش ایجنت ارایول، گابریل ایگلسیاس در نقش رئیس کلرک، چیچ مارین در نقش افسر و بلانکا آراسیلی در نقش EMCEE از دنیای مردگان، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Coco حضور داشته‌اند.

کارگردانی انیمیشن Coco بر عهده لی آنکریچ، کارگردان انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب‌بازی ۳)، بوده و آدریان مولینا، نویسنده انیمیشن The Good Dinosaur (دایناسور خوب) و انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها) کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن و همچنین دستیار کارگردانی آن را بر عهده داشته است. همچنین دارلا کی. اندرسون، تهیه‌کننده انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۳ هم تهیه‌کنندگی این انیمیشن را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که موسیقی اصلی این انیمیشن توسط آهنگسار برنده جایزه اسکار یعنی مایکل جاکینو، آهنگساز انیمیشن Up (بالا) و فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) ساخته شده است. ژرمین فرانکو، آهنگساز فیلم Dope و فیلم Shovel Buddies هم به همراه آدریان مولینا وظیفه نویسندگی و آهنگسازی موسیقی‌های دیگر این اثر را بر عهده دارند. همچنین کامیلو لارا از گروه موسیقی Mexican Institute of Sound هم بخشی از تیم موسیقی انیمیشن کوکو بوده و بیشتر وظیفه مشاور را بر عهده داشته است.

لازم به ذکر است که انیمیشن Coco برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

برای دانلود تیزر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده