نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

تریلر جدید Project CARS 2 با محوریت نمره‌ های بازی

سازندگان بازی Project CARS 2 اخیرا تریلر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند که می‌توان جمع‌بندی نمره‌های بازی را در آن دید.

بازی Project CARS 2 چندی پیش منتشر شد و توانست امتیاز‌های خوبی هم از منتقدین دریافت کند. این بازی که توسط استودیو اسلایتلی‌مد ساخته شده و باندای نامکو هم آن را منتشر کرده است، ماشین‌ها و مسابقات مرتبط با آن‌ها را به شکلی عالی شبیه‌سازی کرده است و یک بازی ریسینگ خوب برای طرفداران این سبک به شمار می‌رود. حال سازندگان در جدید‌ترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از این اثر را منتشر کرده‌اند که نمره سایت‌های مختلف به Project CARS 2 را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

Project CARS 2 دنباله بازی Project CARS است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود. در این بازی شاهد بیش از ۱۸۰ ماشین و ۶۰ پیست مختلف هستیم. همچنین سازندگان این اثر را به عنوان یک بازی eSport توسعه داده‌اند و از این رو شاهد ویژگی‌های رقابتی متعددی در آن هستیم. زومجی در بررسی بازی Project CARS 2 به آن نمره خیلی خوب ۸.۵ را داد که در ادامه می‌توانید خلاصه بررسی بازی را بخوانید:

Project CARS 2 یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز مسابقات اتومبیلرانی است که گیم‌پلی فوق‌العاده، تنوع بالای مسابقات، صدا‌گذاری عالی و شبیه‌سازی بازه‌ی گسترده‌ای از شرایط آب‌و‌هوایی، تجربه‌ی آن را برای عاشقان دنیای موتوراسپرت لازم می‌کند. با این حال جدیدترین اثر استودیوی اسلایتلی مدز بی‌نقص نیست و برخی باگ‌های گرافیکی، ارزش آن را کاهش می‌دهد. در صورتی که علاقه به تجربه‌ی چالش‌های سخت راننده‌های حرفه‌ای دارید، در حال حاضر پروژکت کارز ۲ یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده