نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

تریلر بین المللی جدید بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

پس از انتشار ویدیویی لایو اکشن در ایالات متحده، به‌تازگی یک تریلر بین‌المللی دیگر نیز از بازی Call of Duty: WWII منتشر شده است.

استودیو اسلج همر، توسعه‌دهنده و کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: WWII به‌تازگی تریلر لایو اکشن جدیدی برای این بازی منتشر کرده‌اند که در آن شاهد شکل‌گیری یک گروه از بازیکنان قدیمی مجموعه Call of Duty در کشور انگلیس هستیم.

در این ویدیوی جدید، می‌بینیم که چطور گروهی از افراد در کشور انگلیس تصمیم‌ می‌گیرند با نزدیک شدن تاریخ انتشار بازی Call of Duty: WWII، گروه گیمینگ قدیمی خود را دوباره درکنار هم جمع کنند. 

درست است که انتشار نسخه‌ای از تریلر مخصوص هر کشور کار تازه‌ای نیست و در سال‌های اخیر بارها شاهد ارائه نسخه‌های گوناگونی از تریلر بازی‌ها در کشورهای مختلف بوده‌ایم، اما اینکه برای ساخت هرکدام از این تریلرها بازیگرانی از همان کشور استخدام کنند، در جای خود جای تقدیر و توجه دارد و در عین حال به منحصربه‌فرد بودن این ویدیوها نیز کمک بسیاری می‌کند.

از میان جدیدترین اخبار مربوط به بازی Call of Duty: WW2 می‌توان از عرضه نقشه Carenten برای دارندگان سیزن پس بازی اشاره کرد. این نقشه قدیمی در واقع متعلق به قسمت‌ اول بازی و نیز بسته‌ الحاقی United Offensive و Call of Duty 2 بوده است.

بازی Call of Duty: WWII قرار است در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود. کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند از محتوای جدید بخش چندنفره بازی که شامل دسترسی دائم به اسلحه و نیز Division’s Pack (که خود، پنج پوسته جدید در بخش چندنفره بازی و ۱۱۰۰ پوینت COD برای تهیه تجهیزات را شامل می‌شود) است، استفاده کنند. شما می‌توانید ویدیوی لایو اکشن جدید منتشر شده را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshochers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده