نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

دومین تریلر فیلم Black Panther منتشر شد

مارول استودیو سرانجام دومین تریلر فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) را منتشر کرد.

اواخر ماه خرداد، کمپانی مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم Black Panther را منتشر کرد. چند روز پیش بود که وب‌سایت هیئت رده‌بندی سنی فیلم‌های بریتانیا موسوم به BBFC اعلام کرد که مارول اطلاعات دومین تریلر این فیلم مورد انتظار را ثبت کرده است. حال امروز و پیش از اکران جهانی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، مارول استودیو رسما دومین تریلر فیلم Black Panther را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری هستیم و ویدیو نگاه کامل‌تر و بهتری را از شهر واکاندا و دیگر قبایل آن به اشتراک می‌گذارد. در این تریلر مشاهده می‌کنیم که تی‌چالا پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) به واکاندا بازگشته و حال او آماده می‌شود تا به‌عنوان پادشاه جدید واکاندا معرفی شود. با این حال، در این تریلر می‌بینیم که اریک کیلمانگر نیز ادعای پادشاهی دارد و تصمیم می‌گیرد تا با تی‌چالا بجنگد و در این راه از یولیسیس كلا (Ulysses Klaw) کمک خواهد گرفت. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کیلمانگر برای اینکه بتواند با تی‌چالا مقابله کند، یک لباس مشابه پلنگ سیاه را بر تن می‌کند که ظاهرا قدرت‌های جادویی نیز دارد. همچنین در دومین تریلر فیلم Black Panther شاهد قدرت‌های جادویی لباس جدید تی‌چالا نیز هستیم. در این تریلر صحنه‌های اکشن متعددی نیز نمایش داده می‌شود که به نظر می‌رسد یکی از نقاط برجسته و قوت این فیلم خواهد بود. مارول برای ساخت این تریلر از آهنگ The Revolution Will Not Be Televised اثر جیل اسکات هرون که ظاهرا دوباره بازخوانی شده، استفاده کرده است. پیش از این خبری منتشر شد مبنی بر اینکه که صحنه‌های اکشن و مبارزات فیلم Black Panther ترکیبی از صحنه‌های اکشن و مبارزه فیلم Creed (کرید) و دو فیلم Kingsman (کینگزمن) است. علاوه بر این، مارول یک پوستر جدید نیز از فیلم Black Panther منتشر کرده است که در این پوستر شاهد حضور تمام شخصیت‌های اصلی این فیلم هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Black Panther Poster

چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون Creed و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده