نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

تعداد بازیکنان نسخه بتای بازی Gran Turismo Sport از مرز یک میلیون نفر عبور کرد

در کنار اعلام تعداد بازیکنان نسخه بتای بازی Gran Turismo Sport، به تازگی چندین ویدیو جدید از این بازی نیز منتشر شده است.

کم‌کم به زمان عرضه بازی Gran Turismo Sport نزدیک می‌شویم. این در حالی است که طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران نسخه دموی بازی که چندی پیش منتشر شد، از مرز یک میلیون نفر عبور کرد. در کنار این خبر به تازگی چند ویدیو جدید از این بازی نیز منتشر شده است.

اولین تریلر را سونی استرالیا منتشر کرده است. در این تریلر شاهد حضور راننده استرالیایی و برنده GT Academy 2015  یعنی Matt Simmons هستیم. در کنار این ویدیو، تعدادی ویدیو تبلیغاتی کوتاه و بامزه نیز توسط سونی ژاپن منتشر شده که می‌توانید این ویدیوها را نیز در انتهای مطلب تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

درنهایت نیز سازنده بازی یعنی کازانوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi) توضیحاتی پیرامون مشکلات سرور نسخه بتای بازی ارائه کرده و گفته در پی بروز این مشکل، اعضای استودیو پالی‌فونی دیجیتال (Polyphony Digital) را مجبور به تنظیم دوباره سرورها کرده است. 

یامائوچی در حساب رسمی توئیتر خود اعلام کرده که در حال حاضر مشکلات سرور نسخه بتا رفع شده و در عین حال این بازی‌ساز ژاپنی اعتراف کرده اعضای تیم از تعداد یک میلیون کاربر نسخه بتا به‌شدت شگفت‌زده شده‌اند.

بازی Gran Turismo Sport به تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) در امریکا و پس از آن با فاصله یک روز و در تاریخ ۲۶ مهرماه در اروپا و به‌طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. دسترسی به نسخه دموی بازی نیز که چندی پیش منتشر شده‌ بود، روز گذشته به پایان رسید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده