// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴

تریلر بازی Need For Speed Payback با محوریت شخصیت‌ های بخش داستانی منتشر شد

کمپانی الکترونیک آرتز ویدیویی جدید از بخش داستانی بازی Need For Speed Payback را منتشر کرد که در جریان آن با شخصیت‌های جدیدی آشنا خواهیم شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو گوست گیمز و کمپانی الکترونیک آرتز، سازنده و ناشر بازی Need For Speed Payback، ویدیویی جدید از این بازی را منتشر کردند که در جریان آن، شاهد صحنه‌هایی از بخش داستانی بازی هستیم.

در جریان تریلر سینمایی بازی، سه تن از شخصیت‌های داستان نیز به مخاطب معرفی می‌شود که هر سه شخصیت معرفی شده، در واقع اشخاصی هستند که در جریان Need For Speed Payback می‌توانید با آن‌ها بازی کنید. اشخاصی که هرکدام از آن‌ها دلایل خود را برای انتقام گرفتن از گروه The House دارند.

  • تایلر رامیرز: وی ذاتا راننده و یک برنده بی‌نظیر در مسابقات خیابانی است. زمانی که گروه تایلر رامیرز به وی خیانت می‌کنند، تایلر به یک انتقام گیرنده تبدیل می‌شود.
  • جسیکا میلر: جسیکا اکثر مواقع در حال رانندگی است و معمولا عشق کار و شغل‌هایی است که ریسک و خطر بالایی دارند. وی از هر موقعیتی (خطرناک یا غیر خطرناک) با موفقیت خارج شده و برای محافظت از دوستان‌اش، هرکاری را انجام می‌دهد.
  • شان مک‌آلیستار:‌ وی یک نمایش دهنده است و تخصص خاصی در مسابقات Off-Road و مسابقات Drift دارد. همچنین شان در موقعیت و زمان‌های سخت به خوبی می‌تواند هم‌تیمی‌های خود را از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده‌اند، خارج کند.

درادامه می‌توانید ویدیو داستانی بازی Need For Speed Payback را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده